Øv dyrlæge kl 13.15 {{forumTopicSubject}}
Lady skal til dyrlæge og vi ved ik hvad der skal ske , udover røntgen og undersøgelse .
Hun kan ik gå rigtig , krummer ryggen og piver , kan ik holde sig tisser på gulvet . Hun skal bæres ned af trapper fra huset og ned i haven for hun kan ik selv , så falder / rutcher hun ned af trapper.
Kan ikke ligge på ryggen med bagben ud til siden som hun plejer , så hyler hun og ryster.
Vil ik spise , men drikker meget , men kan kun tisse meget små tåre af gangen .
Dyrlæge er bange for hendes bækken er skadet efter hun er blevet taklet af naboens store han hund ( berner sennen / broholmer blandning ) , som desværre havde sprunget over vores høje hegn og ind i vores have .
Er bare så bange for det er alvorligt og vi ik får hende med hjem igen . ØV er bare så trist .
Har ellers været så glad da vi lige er flyttet i et dejligt hus . Men nu er jeg bitter , sur og ked af det .
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 584
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.355
rigtig meget held og lykke med hende
giv endelig besked om hvordan det er gået
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.755
Vi håber det bedste men frygter det værste .. Øv altså , at naboen ik kan holde sin hund på eget område.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Rigtig god bedring med hende
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.417
Det er godt nok forfærdeligt, jeg håber det kommer til at gå godt..
Har du snakket med naboen?
Hvis du kan få en udtagelse fra dyrelægen og bevise at skade er sket ved at han hunden har brudt ind til dig og tumlet med din hund, kan det være at naboen skal betale omgangen til dyrelægen o g de omkostninger der ligger
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.328
mar 2009
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
aug 2008
Lady sov stille ind kl 16. 50 i favnen på mig og min mand , idag efter diverse røntgen og undersøgelser .
Hendes bækken havde fået 2 slemme brud og nyre havde taget skade , så dyrlæge vurderede at det ville være det bedste for Lady , da hun havde mange smerter .
Nabo har betalt regning og er rigtig ked af det på vores vegne , men det giver os jo ikke vores dejlige Lady tilbage ....
Øv er bare så ked af det .. R.I.P skønne Lady og håber dine smerter er væk nu ....
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Stort knus herfra *S*
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
R.I.P. Lady
Kæmpe trøstekram herfra...
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
en stor trøstekrammer herfra
R.I.P. Lady
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
aug 2008
Nabo har givet os en check på 2500 kr til køb af ny hund , udover dyrlæge regning de har betalt , men det synes vi bare ik pt er ok , det er jo ik en ting vi har mistet men en del af vores familie og vores søn bedste ven .
Vores dreng har autisme og har lukket helt af pt . Han er langt om længe faldet i søvn med Pumba i sengen som trøst .
Men det var lady der var nr 1 for ham og hende der troligt var ved hans side hver dag og sov hos ham .
Puha hvor er det bare hårdt det her ... SNØFT ...
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 302
Kan virkelig sætte mig ind i jeres situation. FØJ hvor er det altså bare ikke fair.
R.I.P Lady
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Men samtidig må jeg sige, at jeg synes det er meget flot af jeres nabo også at give jer penge til en ny hund.
mar 2009
Kan godt forstå i er virkelig kede af det, og det gør absolut ikke sagen lettere når man har et barn, der helt 100% bliver mærket af det det næste stykke tid.
Kan godt forstå i er rigtig vrede på naboen, men han er sikkert lige så ked af det som jer, og ville ønske han kunne have forhindret det.
Masser af tanker herfra.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.355
hvor er jeg dog ked af det på jeres vegne og især jeres søn
mange mange varme tanker herfra
op med humøret selvom det næsten er umuligt lige nu
aug 2008
Mange tak for jeres søde og trøstende ord ..
Vi synes også det er flot af nabo at erkende fejlen ligger hos dem og det at de har betalt fra start af og udover tillige givet os en check er der ik mange der ville have gjort .
Men det giver os ik Lady tilbage og minsker vores store sorg af at have mistet Lady fra den ene til den anden dag .
Vores store dreng er dybt ulykkelig og han kan ik forstå hun ik kommer hjem igen ..
Er bare lost , vil så gerne trøste ham men han lukker sig inde i sig selv og vil kun have Pumba hos sig ...
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
Forstår godt i er kede og at jeres søn ikk forstår hvor hun er, men håber i kommer videre...
Men syntes altså det er flot af naboen, at han også har givet tilskud til en ny hund. Ved godt det ikk bringer hende tilbage, men er da en hjælp, når i vælger at få en ny...
Måske en ny hvalp kan hjælp jer videre....
Knus og tanker Anette
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Og ja, jeres nabo har virkelig vist hvad det betyder at tage ansvar for det der er sket, selvom det er en ringe trøst.
Håber I på et tidspunkt kommer over tabet og kan se tilbage på den skønne tid I har haft sammen med Lady og alt det hun nåede at give jer.
aug 2008
Ja det er rigtig hårdt , men livet går videre selv om vi ik rigtig kan se noget godt for enden af tunneln , men det skal nok komme hen af vejen .
Lige nu overskygger sorgen det hele .
Men vore naboer viser ihvertfald at der findes ansvarsfulde hundemennesker og de er selvfølgelige også triste og kede af det der er sket . De var forbi for ca en lille time siden med blomster til os og tegnefilm til drengene og vi bød selvfølgelig på kaffe og fik en venlig nabo snak om det tragiske der er sket .
De har fjernet de paller der stod op af deres hegn så deren buller basse ik kan hoppe over igen ..
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
Med det sagt så synes jeg virkelig I skal prise jer lykkelige for at have så ansvarlige naboer som erkender at det er deres fejl, og forsøger at råde bod. Jeg ved det ikke betyder en skid når I har mistet jeres elskede Lady, men tænk hvis I også skulle til at slås med hvem der skulle betale dyrlæge osv...
Øv dyrlæge kl 13.15