{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.799 visninger | Oprettet:

ud og flyve med hund {{forumTopicSubject}}

Hej.
Nogen der har erfaringer med hvordan hunde tager det når de er med oppe og flyve??
Jeg har lige bestilt en rejse og vil self have min hund med, men er lidt spændt på hvordan hun tager flyveturen. jeg har self sørget for at hun skal sidde sammen med mig oppe i selve flyveren, i hendes taske.
vi skal med 3 forskellige fly så der bliver lidt tis pauser smiley
Har os hørt at man kan give sin hund en sove pille under rejsen, men det ville jeg helt ærligt ikke bryde mig om at give hende.. Hvad mener i ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ud og flyve med hund
  • #1   1. jul 2010 Hvis du skal med tre forskellige fly er du i transit i lufthavnene,når du lander, hvilket betyder, at du ikke han komme ud af lufthavnen, så det bliver en lang tur for din hund.
    Så husk masser af papir til at tørre op med!


  • #2   1. jul 2010 det ene fly er bare til kbh. og turen kommer nok til at tage 4 timer derefter

  • #3   1. jul 2010 Så flyver du inderigs og kan godt "komme ud af lufthavnen.
    Jeg har aldrig givet mine noget beroligende, og de har klaret det fint.
    Dog har de aldrig prøvet at flyve mere end en distance.


  • #4   1. jul 2010 det anbefales bestemt ikke at give små hunde sovepiller da det er svært at dosere den slags. Lupe har aldrig fået en pille og hun har fløjet min,. 40 gange. Vi rejser selv til USA igen igen, her om et par uger og hun ligger også i sin taske under sædet foran mig. Vær opmærksom på at du ikke må åbne tasken eller tage hunden op, du må nærmest ikk have kontakt med hunden smiley .....men hvad de ikk ser har de ikk ondt af smiley

    Hun skal nok klare den, bare du ikke pylrer for meget om hende og lader hende falde til ro og sove sig igennem, så går det fint, tror jeg ...

    rigtig god tur smiley


  • #5   1. jul 2010 husk lige at chekke fly selskabet for det er ikke alle der tager hunde med ...og husk at chekke du har den rigtige taske at den er godkendt smiley

  • #6   1. jul 2010 charlotte nåååååå ja glemte jeg lige smiley

  • #7   1. jul 2010 man må antage michelle har meldt at hun skal have hund med, da hun bestilte sin billet og dermed ved om der må være hund med eller ej.
    For man kan jo ikke bare komme anstigende med en hund, for så risikerer man at der er booket. der må max være 2 hundetasker med i kabinen på hver flyvning, såvidt jeg er informeret, så det er vigtigt at melde på forhånd, hvis man ikke vil afvises med vovsen i check in smiley


  • #8   1. jul 2010 og faktisk maa der ved KLM ikke vaere hunde i kabinen vis dene r over 6kg smiley og man maa gerne forlade lufthavnen under transit hvis man vel og maerket har tiden til det, da det er eget ansvar.. kommer man forsent ind igen (man skal tjekke ind paa ny) er det egen fejl og man maa derefter koebe en ny billet hvilket ogsaa goer at vovse nok ikek kan komme med da den skal godkendes paa forhaand (fleste selskaber siger min 24 timer foer afrejse)..

    da jeg havde lashes med fra Ams til BLL fik hun heller ingen ting.. ok det er en meget kort tur med 45min i luften men alligevel..
    naar jeg har raad til at rejse til staterne igen saa kommer hun ogsaa med derover.. smiley


  • #9   1. jul 2010 1000 tak for de gode råd!
    ja jeg har bestilt billetten så de ved hun os er med for det koster jo os lidt ekstra. Hun vejer 3 kg så det er ikk så slemt..
    Sys heller ikk selv hun skal have en sovepille men det kunne jo godt være de bemærkede at man letter og bliver bange/syg. meen jeg skal nok bare tage det stille og roligt, så hun ikk bliver bange..


Kommentér på:
ud og flyve med hund

Annonce