{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Flyve med hund {{forumTopicSubject}}

Godemorgen til hundegalleriet. Sagen er den jeg skal ud og flyve med hundene, da jeg skal være i Spanien i et stykke tid. Og har lige lidt spørgsmål?? Har skal flyve fra Kastrup, meget tidligt morgen. Vef nogle her hvor jeg skal aflevere hundene r ? Og hvor henter man i den lufthavn man kommer til? Og har i gjort noget dagene op til på dagen hvor de skal ud og flyve? På forhånd tak og god dag til alle??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve med hund
  • #1   8. aug 2017 Har aldrig tjekket en hund ind i københavn men tænker det er det samme som andre lufthavne, du skal tjekke ind i den almindelige tjek ind skranke for det fly du skal med og så skal du højest sandsynlig aflevere hunden ved Odd size bagage helt nede i den ene ende af lufthavnen. Sørg for at være ved tjek ind skranken når de åbner, det tager tid. Hunden skal oftest vejes i flykassen og der skal registreres en masse ting. En rigtig god ide at have en hjælper med der kan holde osv.

    Ved Odd size skal hunden ud af boksen og boksen skal gennem gennemlysning, du kommer gennem døren med hunden og ud bag ved hvor hunden igen skal i boksen og du siger farvel, så kommer den på en ladvogn og bliver kørt ud til flyet og så skal du ellers selv igennem tolden og ud til flyet af den normale vej.

    Jeg spørger altid lige i flyet om de har fået hundene ombord smiley

    Når man ankommer så kan man hente sine hunde ved Odd size i ankomst lufthavnen.

    Jeg lukker altid buret med en stirps, så husk at have noget i din kuffert du kan klippe det med. Nogle flyselskaber kræver at de er det.

    Inden turen sørg for at vende hunden til boksen også gerne at den kan gå ind og ud uden det store besvær og luft den godt inden. Læg gerne sådan nogle tisseunderlag i boksen, hvis hunden skulle blive utilpas under flyveturen suger de det op. Hav evt. noget vand/foder med til når i lander med ekstra elektrolyte i så hunden ikke går helt kold. evt. Oralade eller Specific Lunch.

    Husk at beskytte dine hunde mod sandfluer i spanien smiley God tur.


Kommentér på:
Flyve med hund

Annonce