{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Flyve med hund {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg er ved at overveje at søge en praktikplads 6 mdr. i Sydspanien i forbindelse med min uddannelse. Men min japanske spids skal selvfølgelig med, hvis det er tilfældet, og det er meget vigtigt for mig, at det ikke bliver en ubehagelig oplevelse for hende. Derfor har jeg et par spørgsmål vedrørende flyrejsen, som I, der har fløjet med jeres hund måske kan hjælpe mig med, før jeg beslutter, om jeg vil søge stillingen...

Hvordan har forholdene været for jeres hund?
Hvordan har den reageret?
Har der været problemet med eks. propper i ørerne?

Er der nogen, der har fløjet med en japansk spids i kabinen?

Ellers er jeg selvfølgelig interesseret i al anden relevant information på området..

Tusind tak!

- Natascha..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve med hund
  • #1   13. okt 2010 Hvordan har forholdene været for jeres hund?
    De har været super, vi har brugt et selskab via Tyskland, med service og fokus på hundene, vi kan være ved dem lige til de skal lastes, hvor de bliver hentet i bil og kørt til flyet, og der er en person ved dem under hele flyveturen... (Navn må du vente med til manden kommer hjem)

    Hvordan har den reageret?
    Som havde de været på en biltur= ingen reaktion

    Har der været problemet med eks. propper i ørerne?
    Nope, ikke hvad vi ved af, de har ikke ladet sig mærke med noget ihvertfald

    Er der nogen, der har fløjet med en japansk spids i kabinen?
    Tror den er for stor til at have i kabinen ??


  • #2   13. okt 2010 M&R: Tak for det hurtige svar! Hvor er det godt at høre!! Specielt, at der er en person ved dem under hele flyveturen.. Ville virkelig have det forfærdeligt med at skulle sidde og tænke på hende alene i et lastrum.. Kan jeg få dig til at sende mig navnet, når manden kommer hjem?:)

  • #3   13. okt 2010 Natascha M
    Det var så lidt :o)
    Ja, det skal jeg nok:o)


Kommentér på:
Flyve med hund

Annonce