{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve med hund
  • #1   24. sep 2012 Følger med.. Det er jo meget rart at vide.. Man ved jo aldrig hvornår man får brug for sådan noget smiley

  • #2   24. sep 2012 Jeg gør ikke, og du skal være opmærksom på om det er 8kg med taske også smiley

  • #3   24. sep 2012 Nej det tror jeg ikke findes ... desværre.
    Jeg mødte forøvrigt en opdrætter af Silky terriere ( champion i 33 lande) hun ville aldrig have sin hund med i cabinen fordi hun mente det var bedre for den af kunne være i et bur hvor den kunne stå op og vende sig istedet for de små man kun kan have med i cabinen, det fik mig til at tænke, måske har hun ret ?


  • jasda Z
    jasda Z Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   24. sep 2012 Jordnødden og jeg:
    Det er selvfølgelig rigtigt, og jeg kan sagtens følge den mening, men jeg tror bare jeg har det bedst med at være hos min hund. Dette er også en flyvetur lige inden et VM i Agility, så derfor er det måske lidt risikabelt, når hunden aldrig har prøvet at flyve før :-))


  • #5   24. sep 2012 Jasda, ja jeg forstår dig, jeg vil også have min med i cabinen når vi flyver , jeg havde bare aldrig tænkt over denne opdrætters argumentation.

  • #6   30. sep 2012 Nu kommer det også an på hvor lang en tur det er :). Da jeg skulle have Gizmo med hjem fra Vietnam var det ene stræk på en 15-16 timer, der var det klart en fordel at han sad i bur i lasten :). Men drejer det sig om et par timer så er kabinen nok og foretrække. Men tvivler stærkt på du finder et selskab der vil tage over 8kg med i kabinen.

Kommentér på:
Flyve med hund

Annonce