{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Olie eller ikke olie hvad siger i ??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg søgt på google og kan se en masse forskellige meninger om hvad der er bedst omega 3 6 og 9 eller en ren lakse olie tubis olie osv

Jeg finder også noget med det ikke er godt for hunde
hvad mener i ??
jeg har givet vores lakse olie som nu er tom så ville jeg finde en med 3 6 9 i og nu er jeg totalt forvirret skal man overhoved give olie tilskud og i så fand hvad er bedst ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olie eller ikke olie hvad siger i ???
  • #1   4. jul 2010 Hvis du giver lakseolie, så inkluderer du automatisk 3, 6 og 9.... ;o)

Dybest set handler det vel om, hvad der fungerer for hunden - så hvis den har haft godt at få olien du har givet, så kan du jo bare købe en ny portion af det.

• #2   4. jul 2010 Jeg bruger Velcote og er super godt tilfreds: Julius fælder meget mindre end han tidligere gjorde, hans pels er blød og meget glansfuld, men bedst af alt: hans eksem er næsten væk efter 2 mdr. med Velcote og Hokamix.

(link fjernet)

• #4   4. jul 2010 Jeg bruger Grizzly-lakseolje til mine hunde og det fungere de super godt på.

• #5   4. jul 2010 Jeg kan også godt lide lakse olie men den vi købte sidst ved jeg ikke om jeg syntes var så god Grizzly den må jeg lige se om jeg kan find

• #6   4. jul 2010 Man skal være obs på i hvilke forhold fedtsyrene gives.
    Det er ikke bevist hos hunde - men hos mennesker anbefaler man et forhold på 1:4 for fedtsyrene 3 og 6.
    Og i menneskemad her i vesten er normalen mindst 1:10. Jeg skal ikke sige hvordan det er i alm. tørkost - men fodre man med selvsammensat foder - skal man være obs på at den olie man giver, opvejer dette problem.

Kommentér på:
Olie eller ikke olie hvad siger i ???

Annonce