Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sygeforsikring? hvor?
  • #1   5. jul 2010 jeg har hos alm brand som dækker hele hunden levetid....
    selvrisiko er 380.. og de dækker 80% af regningerne..
    Jeg giver 1500 kr om året for den lovpligtige, den udvidere og sygeforsikringen.

Og den har tjent sig selv ind, især her i weekenden da vi akut måtte afsted til dylle

• #2   5. jul 2010 ok. ved du om de giver rabat ved flere hunde forsikret?

• #3   5. jul 2010 Jeg har også forsikringen hos alm. brand. min selvrisiko er 300 kr og ikke 380 som Camilla har, men måske er det en tastefejl?

Jeg har skrevet masser af indlæg ang. forsikring. jeg kan kun anbefale alm. brand og dyrekassen, da de er de to eneste der dækker livskangt. det er ligeledes min opfattelse at alm. brand er billigst. jeg betaler 1550 kr årligt for ansvar, udvidet ansvar og sygeforsikring.

• #5   5. jul 2010 Med aln brand skal man passe på, med ikke bruge forsikringen for meget
    Havde 3 dyreforsikringer 1 hund 2 katte, på 2 år brugte jeg den 4 gange på hunden, ikke kæmpebeløb og 2 gang for katten.
    Fik pludselig at vide, at min selvrisiko var steget til 3000.kr.

Så jeg gik over til dyrekassen og der har jeg ikke haft nogle problemmer

• #6   5. jul 2010 Jeg har forsikret hos Alm.Brand.Jeg har begge mine hunde forsikret,ansvar og sygesikring,jeg får ikke rabat. Jeg valgte Alm.Brand fordi de dækker hele hundens levetid,og p.g.a. den lave selvrisiko.Jeg har læst om dækning hos dyrekassen og Alm.Brand og kan ikke se nogen forskel på ders dækning.Jeg ved ikke hvordan Alm.Band er hvis man skal have udbetalt penge,jeg har heldigvis ikke haft brug for det,men synes det er en tryghed at have en sygeforsikring.

• #7   5. jul 2010 Vi er hos tre kroner nu. Der får jeg sygeforsikring og ansvar for 2 hunde for tilsammen 1700 kr. Og der har ikke været noget de ikke ville dække endnu.

• #8   5. jul 2010 Tonny & Maja : prøv at se om jeres forsikring også gælder, når jeres hund fylder 10 år. bare et godt råd.

• #9   5. jul 2010 Du har vel til de to andre så kan du vel tage samme selskab igen ...eller..?

• #10   5. jul 2010 jeg har ikke syge forsikring på nogen af mine hunde. kun almindelig udvidet forsikring.
    vi har det gennem min kærestes forsikring gennem hans fagforening, og der har de ikke sygeforsikring, så derfor skal jeg finde ud af hvor jeg skal have det henne.

• #11   5. jul 2010 aros forsikring er vist nok også livsvarige, men kender ikke til deres priser.

• #12   5. jul 2010 Zpcn ¤: Jeg må bøje mig i støvet og give dig ret. Aros er også livslang. faktisk blev jeg nysgerrig og har lige ringet til aros. med sygeforsikring koster det 1462 kr, med en selvrisiko på godt 450 kr. det er yderst konkurrencedygtigt i forhold til dyrekassen og alm. brand. dækningsmæssigt har jeg ikke lige kunnet sammenligne på nuværende tidspunkt, men det lyder da fornuftigt.

• #13   5. jul 2010 Peter S - deres dækning kan du finde på deres hjemmeside, har i hvert fald før kunne finde dem der. Overvejer nemlig at tegne forsikringer på vores der, så tak for oplysning om prisen smiley

• #14   5. jul 2010 Er det tidsbegrandet i dyrekasen danmak da ???

• #15   6. jul 2010 Eve og Peter A: nej det er det ikke i dyrekassen, alm. brand og så altså heller ikke i aros

Kommentér på:
sygeforsikring? hvor?

Annonce