{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring - hvor? {{forumTopicSubject}}

Hvorhenne er det bedst, billigst og mest fordelagtigt at sygeforsikre sin hund?

Planen var at Saphira skulle sygeforsikres til januar, men nu har kæresten valgt at rykke alle vores forsikringer til et firma, som pt. ikke udbyder sygeforsikring til hunde, men kun den obligatoriske ansvarsforsikring.

Jeg står derfor og skal på jagt efter et sted at forsikre Saphira. Hun er en cavalier, bliver 4 til januar og har ingen kroniske lidelser (om end hun er inde i en dum vane med at få en eller anden skavank hvert halve år for tiden). Men pt. er hun ellers sund og rask.

Jeg kan selvfølgelig lade hende blive ved vores gamle forsikringsselskab, men nu hvor vi alligevel er i gang vil jeg gerne undersøge dem alle.

Prisen er umiddelbart ikke det vigtigste - og så dog alligevel, for jeg vil jo gerne have den bedste forsikring til hende til prisen. Men jeg synes godt nok det er en jungel at finde ud af.
Og samtidig er agria mm. som kun udbyder forsikringer til dyr uhyggelige dyre i forhold til den pris vi ellers har betalt for den obligatoriske.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring - hvor?
  • #1   12. nov 2015 Vi vælger nok at sygeforsikre hos Alka - du kan tjekke mit emne (agria vs dyrekassen), måske det kan hjælpe dig lidt smiley

For os var pris og dækning noget, der går hånd i hånd - hos schæferne dækkede alle selskaber det samme og livslangt - men Alka dækker 100% med en lidt højere selvrisiko end de to andre, så det bliver nok dem smiley

• #2   12. nov 2015 Vi har forsikring i Agria - der kan man selv vælge en masse til og fra og på den måde sammensætte forsikringen som man vil.

• #3   12. nov 2015 Hvis du overvejer Agria, vil det være en fordel at oprette forsikringen inden hun fylder 4 år, da der så kræves dyrlægeattest. Det er muligvis det samme i andre selskaber, det har jeg så ikke noget kendskab til.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #5   12. nov 2015 Jeg bruger også Topdanmark.

• #6   12. nov 2015 Jeg har sygeforsikring + udvidet ansvar i Alm Brand (har ikke andre forsikringer der) - det koster 1.686 om året med dækning på 23.724 kr. og selvrisiko på 300 kr., 80% dækkes. Den dækker i hele verden

Kommentér på:
Sygeforsikring - hvor?

Annonce