{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan hunde tåle mad med lidt chili i ??
  • #1   8. jul 2010 Vores hund tog engang en hel chili da han var alene hjemme og han fik voldsom diarre så ville ikke gøre det

• #2   8. jul 2010 mennesker kan nu også få diarre af chili.. har jeg ihvertfald gjort smiley hihi ..
    men ved nu ikke om hunde vil kunne lide chili.. jeg ville ik give dem det.. jeg hader det selv smiley det lidt synd at det skal svide og brænde på tungen smiley

• #4   8. jul 2010 Jeg ville nu heller ikke gøre det...

• #5   8. jul 2010 tænker lige at jeg ikke ville give mine hunde noget som var for stærkt for mig tror bestemt man får et værre svineri imorgen eller i aften af det :):)

• #6   8. jul 2010 det er også lidt synd for hunden der ikke ved det før det gør undt

• #7   9. jul 2010 Miss Andre: haha. ja det kan man smiley

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #8   6. feb 2016 Min hund elsker chili. Det kan ikke blive stærkt nok. Den snupper gerne 3 Carolina Reaper i træk og så slikker den sig på snuden og leger futtog henad gulvet kørende på næsen. Om morgen er det omvendt. Der skider den, og så kører den rundt på med røven nede i sin Vandskål.

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #10   7. feb 2016 Isabella. Du tilhører sikkert den gruppe af forkvaklede mennesker, der ikke kan relatere dig til mennesker og skal bruge hunde som surrogat. Mest fordi du ikke tåler følelsesmæssige skuffelser og ikke for alvor kan have menneskelige relationer. Det er en hyppig og dog alvorlig lidelse. Som om det ikke var alvorligt nok, så har du også mistet humoren på din livsvej. Det tilsammen kan medføre et middelmådigt zombieliv, hvor du end ikke opdager, når du dør, fordi det allerede skete langt før. Øv dig lidt og bed til at du kan vokse ud af din hundementalitet. All the best.

• #11   7. feb 2016 Thomas - dit indlæg siger mere om dig, end om Isabelle.

Jeg har kun en ting at sige ...... Troll

• #12   1. aug 2018 Thomas K du har det godt nok ikke godt var. Har sku ondt af dig.!!!!!!!!!!!!!!! Du må godt nok kede dig foran din computer siden du sviner folk til på den måde du gør. For det første chilli skal hunde helst ikke indtage da de får rigtig ondt i maven og får diarre. Så håber ikke at du giver din hund meget stærk chilli som du skrev Fordi det synes jeg er dyreplageri. Hunde ved ikke hvad de indtager de kan smage forskel på noget der smager godt og noget der ikke smager godt. så håber ikke du give din hund chili fordi det vil jeg synes er ondt håber at du får det bedre med dig selv. og lige et råd herfra Lad være med at give din hund chili og lad være med at skrive dumme og latterlige ting til andre folk herinde fordi de Spørg kun folk til råds. Så du må have en rigtig god dag herfra.

Kommentér på:
kan hunde tåle mad med lidt chili i ??

Annonce