415 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hunde og insekter. hunde og insekter.

Hej.

nu nærmer mille sig sin første sommer, og bier, brombasser og hvepse er blevet en ny, og spændende form for liv her på jorden.

hun har dog ikke haft muligheden for at kunne spise en af dem endnu, og jeg ved ikke om hun kunne finde på det. men skal jeg selv lade hende lære lektien, eller bør jeg gøre noget for at hun ikke skal lege med dem??

(min bekymrong er at hun tager en i munden, som så stikker hende i halsen)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde og insekter.
  • #1   23. apr 2006 hov...

bekymrong >> bekymring

• #2   23. apr 2006 Det kan godt ske så ikke lade hende snuppe dem ... Så en hund engang som blev stukket i munden og ydermere var allergisk ikke noget kønt syn for staklen ...

• #3   23. apr 2006 nu bruger jeg meget komandoen NEJ. som bare betyder "det du gør nu, må du ikke"
    er det den jeg også skal bruge her så??

• #4   23. apr 2006 Ja det er......mange hunde har en indbygget forsigtighed overgor hvepse og lignende......insekterne signalerer at de er farlige ved deres farver og det forstår de fleste dyr

• #5   23. apr 2006 Pas ekstra godt på jordbier.. Vi har nemlig været så uheldige, at vi er kommet til at genere dem omkring deres bo et par gange, og så er der jo ikke kun en, men utallige der bliver hidsige på en gang.. Jeg anede ikke de fantes, indtil jeg en dag legede med en af mine hunde oven på en lille græs bakke.. Pludselig hørte jeg bare lyden af dem og så var de ellers igang med at angribe min engelske staff som lå nede for enden af bakken og tyggede i en gren.. Han havde dem overalt.. Jeg kørte selvfølgelig til dyrelægen med ham lige efter i total panik, men de sagde jeg ku' slappe af, fordi hunde ikke var så følsomme som mennesker.. Han fik en sprøjte mod nældefeber og det var det..

Kommentér på:
hunde og insekter.

Annonce