{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Husker meget dårlig/dumt spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået en dejlig cockerpige på 3 år(opretter hende når jeg har nogle billeder)

Hvad er det nu for nogle tegn på, at en løbetid er på vej.?

Jeg synes hendes brystvorter er store i forholdet til min engelske springer også den nederst del virker større, Er det et tegn på hun har haft hvalpe ?

Ved intet om hende, andet at vi nok er det 4 hjem og dem der havde hende før, kun havd haft hende 2 172 måned

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Issue with shower water heating- not very hot in one bathroom 500 kr.
  • Rengøring af badeværelse 600 kr.
  • Deep Clean Empty Apartment 500 kr.
  • Cleaning moving out apartment 1.130 kr.
  • Tilstoppet køkkenvask 1.000 kr.
  • Algebehandling af træterrasse, let rengøring af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husker meget dårlig/dumt spørgsmål
  • #1   11. jul 2010 jeg er bestemt ikke ekspert... men min smule erfaring siger, at hvis hun er hævet bagi, så kunne hun godt være på vej til en løbetid... men hvis i ikke ved hvordan hun normalt ser ud deromme, så er det jo nok svært at se om det er hævet... smiley

• #2   11. jul 2010 Du skal se om hende skamlæber er hævede ellers så ta en hvid serviet/ toiletpapir og dup på hendes kønsdele og se så om den bliver våd i en farve der ligner kødsaft el..self. blod. :o)
    Desuden så plejer tæverne ikke at lystre så godt som normalt når de kommer i løb for så vil de pludseligt gerne i kontakt med Alle andre hunde, selv om de normalt holder sig for sig selv.
    Håber du kan bruge mine "dyrt-købte erfaringer med mine piger ;o))

• #3   11. jul 2010 Du kan også teste med et par hanhunde, hvis de er interesserede, så er hun på vej i løb.
    De ved det altid før os andre. *Ss*

• #4   11. jul 2010 Chici, det vil jeg prøve

• #5   11. jul 2010 ja hun hæver op bag i - det stykke mellem numsen og skedeindgangen - men nu har hun jo en del hår, så det kan nok være svært at se. Men ellers hold øje med at hun begynder at bløde - det er fint nok

Kommentér på:
Husker meget dårlig/dumt spørgsmål

Annonce