{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Stor ros til politiet {{forumTopicSubject}}

jeg har været ude at gå med mine hunde her til morgen. Jeg var på Amager fælled, da der pludselig kom en stor labrador uden ejer. Hunden fulgte efter mig, så jeg tog fat i den for at se på hundetegnet. Der var tlfnr. så jeg ringede til ejeren, dog uden at telefonen blev taget.
Da jeg skel over flere store veje på hjemturen og hunden fulgte efter mig, ja så ringede jeg til politiet for at få hjælp. Og det fik jeg. Det viste sig at hunden bor rimelig langt væk fra, hvor jeg fandt den. Så politiet kom og hentede den, og tog den med på stationen hvor de ville prøve at ringe til ejeren igen.
Og det bedste af det hele er, at jeg ventede kun et kvarter, før de kom og hentede hunden.
Så stor ros til politiet fra mig af

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor ros til politiet
  • #1   11. jul 2010 Woooooow, det var dejligt at høre:-)))

• #2   11. jul 2010 Dejligt at høre.. det er ellers ikke det indtryk man har fået af mange tråde herinde..
    men skønt de kom så hurtigt

• #3   11. jul 2010 Wow hvor flot, så er der håb alligevel :-))

• #4   11. jul 2010 Dejligt med en rosende tråd - Og dejligt med godt politiarbejde! : ))

• #5   11. jul 2010 Det skal siges til politiets ros, at de altid kommer hurtigt når det sker på tippen/ fælleden og i Valby Parken, jeg ved ikke hvorfor, for hjemme hos mig "Kbh.nv" der skal man selv aflevere de løse hunde som "forfølger" mine og alle andres hunde helt hjem til opgangs-døren/e, men det er self.også Bellahøj politi og de er langt fra hjælpesomme.

Men rigtigt dejligt at høre Maj-Britt. bare det ville "smitte" af på de andre betjente og stationer. ;o)

• #6   11. jul 2010 Så lige at du var på Amar-siden :o)
    Så forstår jeg godt at de var så søde og hurtige, de kommer garenteret fra Hørhusvej politistation og de har siden jeg var barn været lyn hurtige når det drejede sig om "ejerløse" hunde, men de har også plads til flere hunde i kælderen, de har gode store "kennel"bure, som mange andre stationer mangler.

• #7   11. jul 2010 Nu skal vi passe på med at vi ikke gør politiet til nogle ligeglade mennesker .. Det er jo desværre sådan at de ikke har så mange ressourcer . Og dem de har kan de af gode grunde ikke altid bruge på hunde der er løbet væk hjemmefra . Politiet gør et kæmpe stykke arbejde . Og det skal vi ikke glemme .

• #8   11. jul 2010 Team Ann og Emil .

Ja, de gør et KÆMPE arbejde. Og der ER ikke ressourcer til mange af de bortløbne hunde. Men der ER også betjente, som er skide ligeglade med folks hunde og bare beder finderen om at slippe hunden løs igen eller selv finde ud af noget.

Så det er en solstrålehistorie det her:-)

• #9   11. jul 2010 Nejjjj hvor skønt at høre - også dejligt at høre nogle roser ind imellem smiley Jeg er ikke i tvivl om, at politiet har nok at se til, og at de selvfølgelig MÅ prioritere.

Vi venter i "spænding" på lidt action efter at vores hund blev voldsomt skambidt af en anden hund her for to uger siden (forsøg på at slå den ihjel iflg dyrlægen). Ejeren oplyste selv sit navn og adresse, og jeg serverede hele sagen på et sølvfad til politiet, inkl. billeder af vores hunds skader + telefonnumre til dyrlæge og boligselskab.

Ejeren er ikke engang afhørt endnu, så vi lister bange rundt i kvarteret, og krydser fingre for børn og mindre hunde. Overfaldshunden hunden ligger dagligt forskellige steder her omkring hvor vi bor, mens ejeren får en øl.... Har kontaktet politiet flere gange for i det mindste at rykke ud og give påbud om mundkurv, men det er ikke lykkedes endnu.

• #10   11. jul 2010 Hvorhenne, May ?

Jeg oplevede det samme for 1 måned siden ved Amager Fællled.

Nette

• #11   11. jul 2010 Nette - det var på yderste Frederiksberg, og ejeren ligner ikke én der forlader kvarteret, så det var nok ikke den samme. Øv for jer også!

Kommentér på:
Stor ros til politiet

Annonce