Stor ros til politiet {{forumTopicSubject}}
jeg har været ude at gå med mine hunde her til morgen. Jeg var på Amager fælled, da der pludselig kom en stor labrador uden ejer. Hunden fulgte efter mig, så jeg tog fat i den for at se på hundetegnet. Der var tlfnr. så jeg ringede til ejeren, dog uden at telefonen blev taget.
Da jeg skel over flere store veje på hjemturen og hunden fulgte efter mig, ja så ringede jeg til politiet for at få hjælp. Og det fik jeg. Det viste sig at hunden bor rimelig langt væk fra, hvor jeg fandt den. Så politiet kom og hentede den, og tog den med på stationen hvor de ville prøve at ringe til ejeren igen.
Og det bedste af det hele er, at jeg ventede kun et kvarter, før de kom og hentede hunden.
Så stor ros til politiet fra mig af
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
men skønt de kom så hurtigt
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.513
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Men rigtigt dejligt at høre Maj-Britt. bare det ville "smitte" af på de andre betjente og stationer. ;o)
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Så forstår jeg godt at de var så søde og hurtige, de kommer garenteret fra Hørhusvej politistation og de har siden jeg var barn været lyn hurtige når det drejede sig om "ejerløse" hunde, men de har også plads til flere hunde i kælderen, de har gode store "kennel"bure, som mange andre stationer mangler.
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 58
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Ja, de gør et KÆMPE arbejde. Og der ER ikke ressourcer til mange af de bortløbne hunde. Men der ER også betjente, som er skide ligeglade med folks hunde og bare beder finderen om at slippe hunden løs igen eller selv finde ud af noget.
Så det er en solstrålehistorie det her:-)
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Vi venter i "spænding" på lidt action efter at vores hund blev voldsomt skambidt af en anden hund her for to uger siden (forsøg på at slå den ihjel iflg dyrlægen). Ejeren oplyste selv sit navn og adresse, og jeg serverede hele sagen på et sølvfad til politiet, inkl. billeder af vores hunds skader + telefonnumre til dyrlæge og boligselskab.
Ejeren er ikke engang afhørt endnu, så vi lister bange rundt i kvarteret, og krydser fingre for børn og mindre hunde. Overfaldshunden hunden ligger dagligt forskellige steder her omkring hvor vi bor, mens ejeren får en øl.... Har kontaktet politiet flere gange for i det mindste at rykke ud og give påbud om mundkurv, men det er ikke lykkedes endnu.
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.364
Jeg oplevede det samme for 1 måned siden ved Amager Fællled.
Nette
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Stor ros til politiet