1.952 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Pletter på græsplænen Pletter på græsplænen

Min svigermor er den heldige ejer at hund og en have. Haven er rigtig pænt velholdt, og det er en af hendes store interesser. Men men men....Når lille Silke tisser i haven, så kommer der gule pletter. Så den ligner efterhånden en grøn og gul dalmantiner. what to do....
Er den en der har et godt råd til hvordan man kommer af med de gule pletter.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pletter på græsplænen
  • #1   11. jul 2010 Lufte hunden udenfor haven........mine hunde må hverkan tisse eller skide i haven...... gider ikke den stank....
    Og det er ikke sværere at lære hunden , at den ikke må gøre det i haven , end det er at lære den , at den ikke må gøre det indendøre. .. :O)

• #2   11. jul 2010 Hvad fodre hun med? Jeg har to tæver, og min græsplæne er grøn. Den havde dog taget skade af vinteren, og fået græs pest smiley men efterhånden er den blevet pæn igen smiley

• #3   11. jul 2010 Lufte hunden udenfor haven<-------------Bitten...du har da også de mest geniale løsninger på ALT......hi hi :o)

• #4   11. jul 2010 okay huden bliver luftet uden for men i den her varme er det da umuligt at gøre hele tiden. Og kan ikke se det logiske i at hunde ikke må tisse i haven.
    Øv håbede på at der var en der lige vidste hvad der skulle til.

Hun for Royal Canin

• #5   11. jul 2010 Jeg mener at der er et eller andet tilskud man kan komme i foderet, men kan selvfølgelig ikke lige komme på det nu.

Ellers afsæt et tissested i haven hvor hunden må tisse, så resten af plænen ikke tager skade. Lia tisser i vores gårdsplads og det er faktisk ikke så vanskeligt, hvis tissestedet ligger i begyndelsen eller inden resten af haven, så sørger man bare for at hunden får tisset af inden man går ud i resten af haven. smiley

Kommentér på:
Pletter på græsplænen

Annonce