Update - for helvede da også Sille.. {{forumTopicSubject}}
Søndag:
Lige en lille update.
Sille er stadig ikke kommet hjem.
Men en af vores venners "annonce" på Facebook har måske givet pote. Hun skulle være blevet set med to piger i Holstebro (5 km. fra hjemmet), hvor de har været rundt og spørge til ejeren af hunden.
Vi ved ikke hvem pigerne er, men kan jo kun krydse fingre for, at de i morgen kontakter politiet, så vi kan få vores elskede Sille hjemme. Men nu er hun forhåbentlig et sted, hvor hun får noget vand, mad og måske lidt kærlighed.
Min stakkels elskling altså..
Men da vi nu har en forhåbning om, i hvilket område hun befinder sig, er der en meget venlig sjæl, der har tilbudt, at hænge sedler op i området, hvor hun skulle være blevet set, så pigerne ved, hvor hun bor..
Vi håber og krydser for, at det er i morgen vi får hende hjem. Vi er lidt mere optimistiske i dag!!
Mandag:
Sille er stadig ikke kommet hjem.
Hun har nu været væk og savnet i tre døgn. Har en kæmpe klump i maven konstant. Hver gang jeg kigger på min telefon, og der ingen ubesvarede opkald er, og jeg ringer til dem, og der stadig intet nyt er - er jeg lige ved at tudbrøle. Det eneste der holder mig tilbage for at gøre det, er at jeg sidder på arbejdet.
Vi har i dag fået et opkald om, at hun skulle være set ved Viborgvej, som er en stor hovedvej ude i Skave, som er 10-15 km. fra hvor hun skulle være blevet set med pigerne i lørdags. Det var min søsters bekendt der så Sille ved hovedvejen, hun hoppede ud efter hende, men Sille løb væk med det samme, om i en baghave og væk var hun. Min søster og forældre tog straks afsted derud, og stod og kaldte i baghaven, i en ½ times tid. Men hun var væk. De tog Bertha med (deres 2. hund), og gik rundt derude - men ingen Sille. For helvede og fanden og sgu..
Det er så ubærlig, det ødelægger familien totalt hjemme i Holstebro. De spiser ikke, sover ikke og ja.. For satan..
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.475
Håber snart i finder hende - det må være skrækkeligt ikke og vide hvor ens hund befinder sig
Jeg er en af Steffen's veninder så ved lidt om Sille ..
Håber sådan på i snart finder hende igen ..
Mvh Laura
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.402
(link fjernet)
jun 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 238
jeg fik min kat hjem på den måde, til trods for den havde været væk i 4 uger ..
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 130
taxa'er kommer overalt, og mener overalt, og på alle tider af døgnet.
og enhver taxa chauffør vil gerne tjene 500-1000kr ved at kigge efter en hund, bil, barn osv.
maj 2007
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 93
En af mine kollegaer var vist hos jer, da det brændte for at se om hun kunne hjælpe jer, så vi havde selvfølgelig snakket om hvad der skete...
Og at I så efter det ikke kan finde jeres hund...pyhaaa.
Jeg krydser alt der krydses kan for at I finder hende igen.
Lad os endelig høre hvis der er nyt i sagen...
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 93
jun 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 238
held og lykke i din søgen
maj 2007
maj 2007
Fortæl fortæl....... Jeg ELSKER historier, der ender godt:-))
maj 2007
Hun havde tyndslidte poter og var sulten .. Eller var hun heldigvis ok
Update - for helvede da også Sille..