{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.132 visninger | Oprettet:

Hunden slikker? {{forumTopicSubject}}

Oda har altid været EKSTREMT slikken, dvs hun slikker på ALT OG ALLE konstant hvis ikke hun bliver stoppet.

Nu er hun dog begyndt at slikke på sin Rotte (lille tøjdyr fra IKEA). Hun henter rotten og giver sig ellers bare til at slikke og slikke - er det "bad behaviour" dvs. noget man bør stoppe - kan det være starten til noget pseudo graviditet el.l?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden slikker?
  • #1   16. jul 2010 Følger lige med min hund slikker også på ALLE hvis hun bare kan komme til det. men her er et rigtig godt link fra irene jarnved: (link fjernet)

    Håber du kan bruge det til noget smiley


  • #2   16. jul 2010 Super artikel, lige pt går spørgsmålet på "Rotten" hehe

    Men mht at hun slikker på mig og alle andre så er det oftest på benene eftersom hun jo er meget lille - ved ikke lige hvordan jeg skal gemme benene væk om på ryggen hehe smiley


  • #3   16. jul 2010 så gør du bare som du gør med ansigtet, du tager hånden for og gemmer hånden væk, for så bliver hun mere interesseret i hånden og glemmer at slikke smiley Men jeg ved ikke rigtig med rotten, kunne godt tænkes at hun var falsk drægtig? har hun været i løbetid før?

  • #4   16. jul 2010 ja hun har været i løbetid 2 gange før - hun virker heller ikke anderledes end hun plejer, pjevset el.l. hun er bare MEGET glad for at slikke på det her lille tøjdyr (jeg har svært ved at forstå glæden i det hehe)

  • #5   16. jul 2010 hmm.. det kunne jo være hun er ved at komme i løbetid igen, og at hun er på vej til at blive falsk drægtig, og at dette slikkeri kun er starten? at hun nærmest slikker den ren som hvis det var en hvalp? smiley

  • #6   16. jul 2010 Min Freja gør det samme.. Det har hun gjort fra hun var helt lille hvalp! Hun slikker på hænder, fødder, møbler og sengetøjet får også en tur når hun ligger i sengen.. Hun begynder at logre helt vildt med halen når hun får lov til at slikke på noget.. Det er som om hun blir glad af det? smiley

  • Denise J
    Denise J Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #7   18. dec 2010 din lille freja bliver glad, fordi det er hendes måde at vise at hun elsker dig smiley og får hun lov til at slikke, er det vel på en måde som om du siger "jeg elsker også dig" smiley min lille pige, Zaiya gør præcis det samme.. og bliver hun stoppet sidder hun med bedende øjne og lægger ørene ned, som om hun har fået fjernet sit ynglingslejetøj smiley hehe man nænner næsten ikke at stoppe hende .. men neeej hvor det driver mig til vanvid.. for hun gør det lige så snart hun er i nærheden af mig.. dvs. lige så snart jeg er hjemme smiley hehe

Kommentér på:
Hunden slikker?

Annonce