{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden slikker
  • #1   16. okt 2006 Dårlig vane tror jeg.....
    NEJ når den gør det burde kunne hjælpe.


  • #2   16. okt 2006 kunne være noget stereotypt.
    kan hunden måske være understimuleret?


  • #4   16. okt 2006 Jeg vil ikke sige at den ikke bliver snakket med... Den er hustets midtpunkt... Så den bliver ikke ladt alene....!

    Men hun er hvalp endnu... Så det kan jo godt være at det er en "ny" opdagelse hun har fundet...! hihi


  • #5   16. okt 2006 hvis det er ting hund slikker, kan det være tegn på kedsomhed. Nogle hunde slikker puder og gulvtæpper andre hunde slikker hul i sig selv. Hvis det er understimulation skal der bruges lidt mere tid på træning, gåture, mentalt stimulering som søge efter mad i græsplænen og andet.

    slikkeri på ejer, er noget andet. Det er som regel et dæmpende signal, hvor hunden siger den kan lide dig. Man kan dog godt lære hunden at "elske en mindre" så nej bør måske ikke være så voldsomt, men mere at man siger " jeg elsker også dig" og så fjerner armen og beder den evt. om at sitte eller dække og så kan man rose hunden for den opførsel


  • #6   16. okt 2006 *LoooooooooooooooooooooooooooL*

    Hermann den var lige til at falde ned af stolen over !!!


  • #7   16. okt 2006 *LooooooooooooooooooL*

  • #8   16. okt 2006 Tak til *Candie & Malou *... Men sys bare ikke hun bliver stimuleret for lidt...

    Hun har lige været syg her i weekenden... Har ikke rigtig spist, men sovet meget....! Men drukket meget, (som altid) så det kan jo også være derfor måske... for det er kommet efter det...!


Kommentér på:
Hunden slikker

Annonce