1.257 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Aflivet lille mops:-(( Aflivet lille mops:-((

Jeg ha et kuld mopper liggende,,de er næsten 5uger,,den ene ik hvad vi troede var øjenbetændelse og fik druppet (smurt) øjet med pencilin creme....men det voksede og her til morgen skulle jeg så til dyrlæge igen med ham og det var vokset helt vildt inat,,puha,det var så stort og han kunne slet ikke lukke det.

Da vi ankom til dyrlægen mente hun ikke der var noget af gøre,,vi kunne fjerne hans øje men hun mete han havde ne tumor bagvd så at lade ham gå igennem det forlød der følger med en øjne fjernelse ,,i den alder og man så fandt mere knuder...anbefalede hun det bedste var for ham at få fred

Nøj hvor vi tudede mig og mine 2 unger,,tænk sådan en lille gut allerede livet er slut

bagefter var det hjem og få luft og så få ringet til dem der har reseveret ham,,,sikke en dag

Måtte bare lige ud med det,,,syntes det er vildt hårdt

R.I.P vores dejlige lille moppedreng

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aflivet lille mops:-((
Kommentér på:
Aflivet lille mops:-((

Annonce