{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Overholde hundelov {{forumTopicSubject}}

Jeg er træt af folk ikke overholde den nye lov! Man kan godt være imod loven, men det ændre den langt fra, ikke at overholde den!! *Jeg er skam også imod den, og langt fra enig med den lov, men overholde den, skal man sgu stadig.
Jeg var ude og gå med Jolina er i weekenden, i en park, hvor vi så møder en gammel dame som sidder på en bænk og en anden yngre mand ( måske hendes søn). De sidder så og drikker sammen på bænken og har en muskel hund. den så sød ud, slet ikke det, men da vi nærmer os går den imod os, og vi ser den ingen snor har på! Så jeg skynder mig at løfte Jolina op. Man ved jo aldrig den opdragelse de ender med, med sådanne personer. hunden virkede rigtig sød, og trist. den havde de sørgelige øjne. og sød ved den hund var manden fandme ikke!! Den ville lugte til Jolina, og den var så rar, og det manden gør er ar tage i halsbåndet og hiver den hund så voldsomt tilbage!! og det gør han flere gange. i stedet for bare at holde den i snor Nøj jeg blev sur. Hvis de ikke vil have den skal lugte til andre hunde så tag den dog i snor!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overholde hundelov
Kommentér på:
Overholde hundelov

Annonce