{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Lille svin :P {{forumTopicSubject}}

Har købt nyt fodre til buller, så er igang med at skifte over til det nye og blander det med det gammel.

men om ikke buller han fisker i hans mad, efter det nye foder, selv om det er mindre stykker end det han får nu, kan han fiske det, fra osse selv om det er blandet sammen med det andet.

men når han roder i sin mad skål ryger der tør fodre ud over alt, når han så har tømt skålen for det nye fodre, støv suger han osse lige gulvet for det nye fodre og lader det gammel ligge der til mig, så jeg kan rydde op efter ham hehe.

men altid noget han kan lide det nye foder smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille svin :P
  • #1   24. jul 2010 nej hah nu er han lige blevet færdig med at spise det nye hunde fodre og gik straks hen til den beholder det er i og sætter sig og kigger hen på mig hehe smiley

• #2   24. jul 2010 Malou gjorde det samme.
    Eller.. Faktisk omvendt. Hun gad ikke det nye mad smiley

Plus, at hun begyndte at gø rigtig højt ved hendes madskål (Hendes der-er-noget-jeg-vil-have-men-jeg-kan-ikke-få-det-gø)
    Selvom der var mad i skålen.
    Vi fandt så ud af, at det var når hun havde støvsuget det "gode" mad op af skålen og det kun var det andet der lå tilbage, spredt rundt om skålen og udover gulvet..

Dumme hund smiley

• #3   24. jul 2010 Hi hi hi.... Hvor har du været ond længe og bare givet ham sådan noget skrammel-foder :o) Så ka' du lære det *GG*

Min hund er heldigvis altædende, så her bliver støvsuget fuldstændigt, når jeg smider hendes mad på gulvet.

• #4   24. jul 2010 nu har han glemt alt om maden, fck er i Esbjerg og spille og jeg bor 100 m væk fra station, så der er en masse mennesker ude forand der går og råber og synger, og en masse politi og larm, så han står og kigger ud af vinduet nu smiley

Kommentér på:
Lille svin :P

Annonce