{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Kæmpe problem her !!! {{forumTopicSubject}}

Først vil jeg pointere , at denne tråd er alvorlig ment , ingen jokes eller gags denne gang !!


Jeg elsker min Simba utrolig højt , meget af min tid bruger jeg på ham og hans behov smiley
Jeg føler nærmest en symbiose med ham smiley

Problemet prøver jeg lige at beskrive så godt jeg kan smiley

Simba er meget lydig , går pænt i snor , kommer ved indkald , jeg har stort set ingen problemer med hans adfærd.

Men men , jeg er en temmelig klodset person og min venstre arm fungere ikke optimalt efter en tidligere skade i nakke , dvs. jeg bruger primært min højre hånd-arm til alt men Simba , kaste bold - holde snor - styrer cykel ect. ect.
Simba har heller ikke sådan rigtig kropsbevisthed, og derfor ramler vi tit sammen over hinanden og ofte ender det med at jeg falder.
Hvis Simba ser en kat skal den bare jagtes og trækket i snoren bliver nogen gange mere end jeg kan klare smiley
Hvis jeg så tilfældigvis holder snoren med den dårlige arm i det sekund han ser katten , ja så for jeg skisme ondt i nakke og arm.
Jeg har desværre også fået pådraget mig en rigtig dårlig højre fod pga. fald. Gentagne gange vrikker jeg om pga. tumleri imellem Simba og jeg , og nu er den store nerve der går ned til foden og styrer mine tæere ødelagt og jeg skal udredes på Rigshospitalet. Lægen på Frederiksberg har måtte lægge en blokade i min bagdel fordi jeg blev ved med at have ondt i foden ( ca. 10-12 uger ) , fordi Simba og jeg hele tiden laver kluddermudder i motorikken når vi hygger i naturen.
Sidst men ikke mindst er jeg faldet ned af trappen foran vores dør , ganske enkelt fordi vi kludre os sammen.

Min Simba er IKKE ulydig , men klodset , jeg er klodset og sammen bliver det til kaos smiley

Jeg har tidl. haft en lille hund 6 kg , og der havde jeg aldrig disse problemer.

Hvad fa..... gør jeg ? , spekulere som en gal ;-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmpe problem her !!!
Kommentér på:
Kæmpe problem her !!!

Annonce