{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Royal canin fransk bulldog mad
  • #1   25. jul 2010 Ps skal være til hvalpe.

• #3   25. jul 2010 Okay det var bare det vi startede med og det synes vi er godt for ham. Vi har nemlig prøvet at købe olivers som osse skulle være godt, men der prutter han hele tiden og har lidt tynd mave. Så det andet skulle jo være speciel til dem.

• #4   25. jul 2010 kender flere der foder med rc til deres buller,,og de bliver rost til skyerne af hvor flotte og sunde de er ,,så det vist smagssag
    jeg har også prøvet wolfsblut til mine hunde,,mops.malteser,pomser de gider simpelthen ikke spise det trods jeg har prøvet flere varianter så det er vist en smags sag

foder man med noget der fungere fint så bliv ved med det

• #5   25. jul 2010 Ja osse derfor jeg ville forsætte med det til vores buller. Men ville gerne vide om der er nogen som ved om man kan få det i større poser? Har kun set de 4 kg.

• #8   25. jul 2010 Jamen nu er min franske bulldog glad for det mad og han prutter højt en gang dagligt med det mad fra royal canin. Med olivers prutter han sku 20 gange eller sådan noget. Dyrelægen siger osse at det er super mad det fra royal canin til fransk bulldog.

• #9   25. jul 2010 Annaogsøren:
    Jeg arbejder i en dyrehandler. Der kommer 10 kg Fransk Bulldog foder fra RC både til hvalp og voksen. Håber snart vi får det i butikken, men det er rigtigt hvad du har hørt, at det kommer i større poser smiley

Ulla M: TS spurgte hvor man ku købe Fransk Bulldog foder i større sække. Hun spurgte ikke om hvad hun sku fodre med.

• #10   25. jul 2010 Takker så glæder jeg mig til det kommer i butikkerne. For synes det er godt mad til vores lille franske bulldog.

Kommentér på:
Royal canin fransk bulldog mad

Annonce