{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

royal canin fransk bulldog foder hjælp søges {{forumTopicSubject}}

jeg bruger dette foder, og kan simpelthen ikke finde ud af at måle op?
(link fjernet)

skal jeg måle op efter hvad jeg tror hun vejer i voksen vægt, eller dividere det så det passer til hendes voksen vægt, jeg har nemlig kun givet hende 3/8 dele morgen middag aften altså på måle bærget

og nu tror jeg da at jeg har givet hende alt for lidt mad

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  royal canin fransk bulldog foder hjælp søges
  • #1   9. jul 2012 Altså jeg læser det som..
    At hvis du regner med din hund kommer til at få en voksen vægt på 10 kg, og hunden er fx. 8 mdr, skal hunden have 185 gram om dagen.

• #2   9. jul 2012 Jeg ved ikke hvordan man lige skal se på den der måleskema.. Men hvor meget foder giver du hende dagligt i gram.?

Vores voksne franske får ca 2 hele målebæger dagligt fordelt på 2 måltider, men hun har så også hvalpe.
    Vores engelske bulldog på 8 md spiser 2 målebæger dagligtider også fordelt på 2 målt.
    & vores hvalp på 8 uger får 3 dl dagligt fordelt på 3 måltider.

• #3   9. jul 2012 Altså jeg tænker også det er en del ..
    Min Aussie på 20 kg (1 år) der får Arion performance (foder til hunde der dyrker meget motion/sport osv.) han får fra 185-200 gram om dagen, alt efter hvad vi laver.

Min DSG på 8 kg (3 år) der får adult Arion får 110 gram

• #4   9. jul 2012 jeg giver hende ca 35 gram 3 gange dagligt! fordi jeg har har divideret det til 4 kilo, men jeg kan da aldrig komme til at vide hvad hun kommer til at veje?
    hun er 3 mrd nu så har i et gæt på hvad jeg skal give hende?

• #5   9. jul 2012 Du ved vel hvad forældrene vejer smiley ?

• #6   9. jul 2012 Nej det r også helt tåbeligt, da man jo ike kan sige hvad ens hund kommer til at veje som voksen.
    Altså jeg giver 50 gr til vores engelske 3 x dagligt.
    Og tager jeg ikke helt fejl er det da omk den samme mængde som en fransk skal have. Din er så bare det ældre, så jeg ville nok give de der 150 gr fordelt på de antal måltider du nu giver i løbet af dagen.

• #7   9. jul 2012 jeg ved ikk hvad de vejer præsis men ved at faren vejer omkring 14 kilo og moren omkring 11

• #8   9. jul 2012 Gry... Man kan jo sige at kan du se hun bliver lidt for tyk, tager du jo bare lidt foder fra hende & omvendt kan du ane hun taber sig, fylder du lidt mere på hende. Det er også forskellige fra hund til hund hvor godt de optager deres foder & hvor nemt de har ved at holde vægt.. Alle hunde er forskellige & derfor er det vigtigt at du kigger & følger din hunds foderstand. ;0)

Kommentér på:
royal canin fransk bulldog foder hjælp søges

Annonce