1.831 visninger
|
Oprettet:
Min hund Gizmo {{forumTopicSubject}}
Min hund på 7 mdr
penkigser
han ridder på alt hva han kan komme i nærheden af ..
Især min søns bamser ..
han får skæld ud hvergang jeg ser det , for vil ikke have det.
Er det NORMALT i hans aldre , skal man prøve at finde en hun hund til ham eller er det for tidligt???
Og han kan ALDRIG blive mæt nok , spiser hele tiden og alt.
Han vejer 6 kg , han er blevet tjekket ved en dyrlæge der siger han er sund og rask..
hvad gør jeg ????
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
nov 2004
MYTE: Hunden er dominant og ønsker at overtage styringen.
FAKTA: Hunden er enten stresset eller opkørt pga. nogel ydre påvirkninger. Denne sindstilstand fører til det, man kalder for en overspringshandling (i dette tilfælde denne parringsadfærd). Parringsadfærden ses allerede fra tre-ugers-alderen, hvor man næppe kan tale om dominans.
Kilde: Artiklen er fra bladet "Vi med hund" nr. 12/2009
Og er fra "vi med hund skolen" emnet "lederskab"
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 10
Han gjord det os da han var yngre men det holdte op men så den sidste mdr har det bare været slemt , virkelig slemt så jeg må vaske de bamser det går ud over .
jeg ved virkelig ik mine gode råd mere til hvad jeg skal gøre ..
kan det ha noget med at gøre der hvor han kom fra selvom det evt lyder mærkeligt da jeg , fik ham da han var 10 uger ...
nov 2004
Den sidste mdr tid har børnebe da været hjemm pga sommerferie eller har hele familien været mere hjemme end normalt eller er der andet der har ændret sig...?
Det kan være småting for os der er ændret i hverdagen men meget stort for en hund
mar 2008
mar 2008
Gizmo gø det meget og gerne hele tiden ,
bamser - rør (til tørretumbler) - mennesker ( især hvis de os lugter af hund) - tæpper
som sagt på alt ..
nov 2004
Hver gang han snupper en bamse så afled ham så han laver noget andet ex en sit eller andet og ros ham for dette med ros og godbid, strøg derefter noget af hans mad på gukvet som han kan søge efter.
Du kan prøve dette i første omgang og være konstant konsekvent.
Go træning.
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Min hund Gizmo