{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Min hund Gizmo {{forumTopicSubject}}

Min hund på 7 mdr
penkigser
han ridder på alt hva han kan komme i nærheden af ..
Især min søns bamser ..
han får skæld ud hvergang jeg ser det , for vil ikke have det.
Er det NORMALT i hans aldre , skal man prøve at finde en hun hund til ham eller er det for tidligt???
Og han kan ALDRIG blive mæt nok , spiser hele tiden og alt.
Han vejer 6 kg , han er blevet tjekket ved en dyrlæge der siger han er sund og rask..
hvad gør jeg ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund Gizmo
  • #1   25. jul 2010 Er han stresset?

• #2   25. jul 2010 Det kunne være en stress - Er jeres hverdage fyldt med fart over feltet?

• #3   25. jul 2010 EMNE:Min hund parrer ben. puder og andre hunde under leg.

MYTE: Hunden er dominant og ønsker at overtage styringen.

FAKTA: Hunden er enten stresset eller opkørt pga. nogel ydre påvirkninger. Denne sindstilstand fører til det, man kalder for en overspringshandling (i dette tilfælde denne parringsadfærd). Parringsadfærden ses allerede fra tre-ugers-alderen, hvor man næppe kan tale om dominans.

Kilde: Artiklen er fra bladet "Vi med hund" nr. 12/2009
    Og er fra "vi med hund skolen" emnet "lederskab"

• #4   25. jul 2010 Nej vil jeg ikke sige at der er stress , vi er en meget afslappet familie , tager alt stille og roligt..
    Han gjord det os da han var yngre men det holdte op men så den sidste mdr har det bare været slemt , virkelig slemt så jeg må vaske de bamser det går ud over .

jeg ved virkelig ik mine gode råd mere til hvad jeg skal gøre ..
    kan det ha noget med at gøre der hvor han kom fra selvom det evt lyder mærkeligt da jeg , fik ham da han var 10 uger ...

• #5   25. jul 2010 hmm tænker at der må være nogle yder påvirkninger i æøbet af en dag der har ændret sig.

Den sidste mdr tid har børnebe da været hjemm pga sommerferie eller har hele familien været mere hjemme end normalt eller er der andet der har ændret sig...?

Det kan være småting for os der er ændret i hverdagen men meget stort for en hund

• #6   25. jul 2010 Det eneste der har været ændret er da vi var på ferie i 1 uge og han blev passet ved nogle venner.. børnene er ikk meget hjemme da de er på ferie andre steder...

• #8   25. jul 2010 Jeg forstår bare ik hvis det er pga stress ..
    Gizmo gø det meget og gerne hele tiden ,
    bamser - rør (til tørretumbler) - mennesker ( især hvis de os lugter af hund) - tæpper
    som sagt på alt ..

• #9   26. jul 2010 Tænker at du kan afprøve det ved at teste nogle af de afstresning produkter der er på marked, her kan nævnes: D.A.P., NeVet, Æterisk lavendelolie, BACH blomster remedie eller remedier fra biodyr sammen med afstressning træning såsom at en dag laver du sportræning de næste to dage udelukkende de sædvanlige ture på 3. dagen kan I gå en tur et nyt sted og derefter sædavanlig gåture i 2 dage og så fremledes.

Hver gang han snupper en bamse så afled ham så han laver noget andet ex en sit eller andet og ros ham for dette med ros og godbid, strøg derefter noget af hans mad på gukvet som han kan søge efter.

Du kan prøve dette i første omgang og være konstant konsekvent.

Go træning.

• #10   26. jul 2010 lær ham kommandoen nej. Og brug den smiley hvis adfærden er uønsket så lær han at lade vær. Hunde har ikke et behov som vi mennesker, så undlad at finde en tæve til ham. Det er han alt for ung til! Og avl bør ikke udløses af 'min hund vil gerne'.

Kommentér på:
Min hund Gizmo

Annonce