623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hundefrisøren nu... hundefrisøren nu...

er der nogen der ved hvor der ligger en hunde frisør i omegn af haderslev.. har søgt og søgt og det kan vel ikke passe at den nærmeste ligger i løgumkloster....? dette er ikke til min hund men mine forældres.. har lige været hjemme og min mor "prøver" at klippe den selv men nej nej nej.. han ligner en rund hårbold og ikke en westie som han skulle.. grim grim grim.. så håber på lidt hjælp..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundefrisøren nu...
  • #1   25. apr 2006 hæ hæ.. ja hvis han kan finde ud af at tage toget selv så kan jeg godt sende ham:-) men er bange for at ikke vil kunne finde hundevognen selv om at alle aviser skulle være udsolgt;-)

• #2   25. apr 2006 men hmm.. måske man skulle have det i baghånden.. hvor på sjælland bor du...?? for skal faktisk derover den 12 maj.. og med sådan en hund ville det være pinligt.. men han skal ikke trimmes men klippes da mine de gamle gerne vil bevære hans "forkerte" bløde pels..

• #3   25. apr 2006 maria
    kan man få et nr på dem...??? det ville jeg sætte pris på så vil jeg gøre lige som de gør i rent hjem.. men bare tage mig af dem der ikke kan holde deres hunde ordenlige:-) ej min mor prøver og jeg har os været i gang, men han ser helt forkert ud og deres gamle hundefrisør dame i haderslev stoppede.. øv.

• #4   25. apr 2006 sønderborg er lidt langt væk.. fedt med de gule sider.. jeg kiggede jo på nettet og kunne ikke finde nogen tæt på.. men fint vil hjem og ringe og se om de snart har en tid til ham..

• #6   25. apr 2006 takker for hjælpen.. er er faktisk okay tætte på.. så det er bare super:-)

Kommentér på:
hundefrisøren nu...

Annonce