{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Min hund vil ikke gå på bagbenet. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Cassi hun har de med ikke at ville gå på sit venstre bagben, hun 'hinger' (Staves ?) når vi er udenfor og lufte/lege i haven/på tur.
Men det er kun når hun løber hun gør det, men nu er hun så lille at hun løber jo hele tiden ellers kan hun ikke følge med.
Hun har været til hundefrisøren idag, fordi vi troede hun havde nogle hårknuder på sine bagben som vi ikke kunne fjerne selv, eller hendes negle var for lange osv.
Men nej smiley
Og jeg er simpelhen så bange for der er noget alvorligt galt med hende, jeg må også snart få en dyrlægetid til hende !
Er der nogle der har oplevet det samme ?
Hun har nemlig ikk gjort det altid, det er kun noget hun har gjort de sidste måneder ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil ikke gå på bagbenet.
  • #1   20. feb 2007 de sidste måneder... mon ikke det bedre med et lille visit hos dr dyr?*ss*

• #2   20. feb 2007 Det kunne jo være noget alvorligt, så en anden gang burde du/i nok tage til dyrlægen istedet for hundefrisøren smiley
    Ville da foretrække at få en hastetid hos dyrlægen i tilfælde af at det er noget der skal behandles smiley
    Pøj pøj med det
    Henrik

• #3   20. feb 2007 Michella, hiv du fat i dine forældre og få dem til dyrlægen med hunden. Det er vist på tide.............

• #4   20. feb 2007 ja helt sikkert så sig til mor og far at du har fået besked herindefra om at få en tid hos dr dyr. i en fart.....held og lykke med det

• #5   20. feb 2007 Ej, altså nu skal i ikke tro jeg er sådan en der ikk reagere hurtigt når der er noget galt, men det genere hende ikke, i starten troede vi det var salten på fliserne (Det har jo været vinter og der har altid været salt på fortorvet) også har vi fået afvide sidste gang af vores dyrlæge at det kunne være det hun humpede af, men nu er sneen væk og der er ikke mere salt på vejende, sååe, ?
    Nej men vi fik afvide af vores hundetræner at hun nok bare skulle til frisøren da det ikke var det store. !
    Jeg har skam talt med min mor !

• #6   20. feb 2007 *Sidste måneder og sidste måneder, *
    - 1 måned . !

• #7   20. feb 2007 okay... men en god ide er nok hr dyr*ss*

• #8   20. feb 2007 Hvis det kun er det ene ben det er galt med så ville jeg få hende tjekket. Det kan være hun har et løst knæ, det kan også være hendes hofter, så der er alt mulig grund til at få hende undersøgt smiley

• #9   20. feb 2007 Du behøver ikke blive sur. Du beder jo selv om hjælp........
    Og som du selv skriver : Hun har nemlig ikk gjort det altid, det er kun noget hun har gjort de sidste måneder ? smiley

Så er det da klart folk reagere som de gør

• #10   20. feb 2007 Michella: Bella gjorde præcist det samme for noget tid siden, og der var heller ikke noget der gjorde ondt på hende... Vi tjekke benet for at se om hun pev, men der ikke var noget..
    Vi tog så til dr. dyr, og det viste sig simpelthen at være hendes analkirtler der skulle tømmes.. De havde generet hende sådan, at hun ikke ville støtte på benet mere.. Og hun havde ikke gnedet bagenden eller noget som de plejer..
    Så du må nok afsted til dr. dyr og få tømt dem ordentligt ud.. Der er stor sandsynlighed for at det er det.. Især hvis det er en lille hund du har.. De har nemt ved kun at bruge 3 ben, så det generer dem ikke..
    Skal lige siges at Bella pga. dårlig vane engang imellem stadig løfter det ene bagben når hund løber.. Men det er udelukkende en vane hun har fået..

• #11   20. feb 2007 Janni - Ja men så læs min rettelse smiley
    Jeg er bare meget urolig for min hund, også bliver jeg halv sur over folk skriver, jamen så er det helt sikkert tid til du skal dyrlægen,' (Ja det har jeg sjovt nok tænkt over) og jeg ved godt det slet ikk er ondt ment, men jeg er mildt sagt pisse bange for der er noget galt med cassi, ! smiley

Dina - Årrh en stor lettelse !!, Jeg håber virkelig det er det hun 'fejler':), men jeg takker dig 1000000 gange fordi du skrev ! smiley

Kommentér på:
Min hund vil ikke gå på bagbenet.

Annonce