{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbe om morgenen??
  • #1   25. apr 2006 Uh, jeg ville ikke gøre det, for det kan rigtig få hunden op at køre, så når du går ud af døren, så skal der bare ske noget!

  • #2   25. apr 2006 Tror det er okey... bare du / I er hjemme med ham 20-30 min inden det er køretid, så han ikke er gejlet helt op og så bliver "efterladt" så snart I kommer hjem igen.

    Gav det mening??

    Men ellers prøv dig lidt frem i weekenden eller hvornår du nu har fri...

    Held og lykke og god løbetur


  • #3   25. apr 2006 kan jeg da ikke se noget forkert i.. vi er da også ude med vores hund hver morgen...

  • #4   25. apr 2006 Hejsa..

    Det ser ud til at hun stadig er hvalp.. Så du skal nok vente til hun er min. 1 år før du tager hende med ud at løbe.. Øvøv.. Jeg har den samme ventetur med min vuf i øjeblikket.. Har dog i stedet købt i sjippetorv. Så får jeg motion, mens vuf sidder og kigger, og syntes jeg er dybt åndsvag smiley


  • #5   25. apr 2006 Jeg vil sige det er en rigtig dårlig idé

    Dels pga din hundsstørrelse, din hund vil ikke være helt udvokset før den er 1,5-2 år gammel. Hvis du begynder at træne løbe træning med ham før han er udvokset risikere du at han får permanente skader..

    Og dels pga. at hvis du løbe træner med ham får du hans adrenalin op og køre og det tager lang tid før han falder helt til ro igen. Det sidste du vil have er en små stresset hund hvis adrenalin der er oppe og køre skal være alene hjemme. her vil de fleste vel helst have en hund der er rolig, afslappet og søvning.


  • #6   25. apr 2006 Undskyld.. Han.

  • #8   25. apr 2006 doggy-style - helt enig!

    Din hund har bare brug for en kort luftetur om morgnen (15-20 min.) og gerne den samme tur hver dag. derefter er det godt at lade dem søge efter mad i haven, det trætter uden at stresse.


  • #9   25. apr 2006 okay, tror bare jeg går med ham om morgenen så, og løber selv om aftenen istedet for...

  • #10   25. apr 2006 Måske man ikke skal blive for over pyldret.

    HVis man lige har været ude og løbe med hunde, om morgenen går der jo hurtigt en time med bad mad osv, inden man går fra den, så det kan jeg slet ikke se noget problem i.


  • #11   25. apr 2006 Jeg vil nu ikke sige at det skal være samme tur hver dag. Det må da meget gerne være en ny tur. Så får hunden brugt sin hjerne på at samle nye indtryk, og det trætter dejlig meget.

    Men løbetur gejler hunden op, og den kan have svært ved at falde ned igen.

    Og så ville jeg heller ikke løbe med den før den er udvokset.
    (men nu ville jeg jo så generelt SLET ikke løbe, ikke engang efter bussen *gg*)


  • #12   25. apr 2006 hehe, Belinda er du doven?????



  • #13   25. apr 2006 Mette, Mig?????


    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

    ;o)


Kommentér på:
løbe om morgenen??

Annonce