{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Jer med mundkurv.. {{forumTopicSubject}}

Ja, til jer derude der har mundkurv på jeres hunde, jeg er lidt nysgerrig.. Får i nogensinde blikke, kommentarer eller noget lignende? Gode som dårlige? Kunne nemlig forestille mig at der er mange mennesker derude der ikke ved at man egentlig bare tager ansvar når man sætter sådan en på hunden, og så kunne jeg forestille mig at der kom en kommentar eller 2 smiley Men det kunne selvfølgelig også være rart hvis der var nogen der sagde noget godt om det, og roste jer for at have taget ansvar. Nogen der har oplevet dette? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med mundkurv..
  • #1   27. jul 2010 Jeg har ikke oplevet at folk kigger mere end de plejer at gøre. Det følger naturligt med når man har en race som min.

• #2   27. jul 2010 Jeg har ikke set en eneste! Og hold da op hvor bliver jeg irriteret over mennesker der ødelægger det for dem der rent faktisk er fornuftige!

• #3   27. jul 2010 næ ingen kigger mere eller mindre på os selvom vi kommer med mundkurv på smiley

• #4   27. jul 2010 her er det fuldstændig omvendt...
    før han fik mundkurv på, var der stort set ingen, der var klar over, at amon var blandt de tretten racer, de absolut skulle være bange for, nu går folk i kæmpe store buer uden om os, når vi kommer gående...
    amon kan ikke forstå, folk ikke kommer hen til ham længere, så han vender hovedet efter folk, når de kommer forbi. det resulterer så i, folk er overbeviste om, at han overvejer om han skal rykke sig løs, for at komme hen og spise dem. man kan virkelig se panikken i deres ansigter, og forældre er også begyndt at samle deres børn op, for at gå forbi...

• #5   27. jul 2010 Vi har oplevet både dårlige og gode situationer..
    De fleste vi møder tager det helt cool med a hun har mundkurv på, de ved godt hun ikke er farlig og at det bare er loven der siger det..!
    Men nogle gange møder vi også folk med børn hvor forældrene siger "uha den er farlig den har jo mundkurv på" jeg laderd det som regel gå ind a det ene øre og ud af det andet for det er kun folk som ikke har forstand på det der siger sådan..
    Og så er der bare dem der går pænt uden om..
    Og sidst er der blikkende men syntes nu at vi har flest gode oplevelser på vores gåture.. 8 ud af 10 gange er positive smiley

• #6   27. jul 2010 Ja jeg synes folk kigger mere efter de er begyndt at gå med mundkurv, ellers er det fordi vi ligger mere mærke til det nu.. Men vi har også fået kommentare fra folk, som synes det er synd de skal bære mundkurv

• #7   27. jul 2010 Ja, oplever en del andre reaktioner..

Småhundeejerne er blevet mere afslappede, og virker ikke mere så bekymrede for at der skulle ske noget ved at hilse.
    Til gengæld oplever jeg at flere med alm. størrelse hunde ikke vil hilse.
    Nogle af dem tror at hun er bidsk, og andre tænker mere at det ikke er rart for hende at hilse når hun har kurven på.

Endvidere får man rigtig mange kommentarer. Børn der siger ting som "se, den bider". Voksne der peger og hvisker. Ældre damer der virkelig kan snakke øret af om den farlige hund, og folk der råber dyremishandler efter mig.

Man skal lære at lukke ørerne, men det er svært og tager noget tid.

Og så oplever jeg også stor ros fra enkelte hundeejere..

• #8   27. jul 2010 Har været ude med min hund 3 gange og alle kigger og mange siger at det er synd men kigger ikke på folk der stirrer, så siger de ikke noget og hvis nogle børn spøger deres forældre hvorfor hun har den på så kommer jeg forældrene i forkøbet og siger at det siger loven at man skal.

Det er rigtig synd hund har den på for hun kan hverken komme med på cykel eller løbetur mere, samle finde eller bolde op og den rammer tit lygtepæle og fliser når hun skal snuse.

over holder ikke loven når vi skal løbe og følger kun loven fordi at jeg ikke har råd til bøderne.

Kommentér på:
Jer med mundkurv..

Annonce