856 visninger
|
Oprettet:
Jer med mundkurv.. {{forumTopicSubject}}
Ja, til jer derude der har mundkurv på jeres hunde, jeg er lidt nysgerrig.. Får i nogensinde blikke, kommentarer eller noget lignende? Gode som dårlige? Kunne nemlig forestille mig at der er mange mennesker derude der ikke ved at man egentlig bare tager ansvar når man sætter sådan en på hunden, og så kunne jeg forestille mig at der kom en kommentar eller 2
Men det kunne selvfølgelig også være rart hvis der var nogen der sagde noget godt om det, og roste jer for at have taget ansvar. Nogen der har oplevet dette?
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 386
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.052
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 405
før han fik mundkurv på, var der stort set ingen, der var klar over, at amon var blandt de tretten racer, de absolut skulle være bange for, nu går folk i kæmpe store buer uden om os, når vi kommer gående...
amon kan ikke forstå, folk ikke kommer hen til ham længere, så han vender hovedet efter folk, når de kommer forbi. det resulterer så i, folk er overbeviste om, at han overvejer om han skal rykke sig løs, for at komme hen og spise dem. man kan virkelig se panikken i deres ansigter, og forældre er også begyndt at samle deres børn op, for at gå forbi...
sep 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 41
De fleste vi møder tager det helt cool med a hun har mundkurv på, de ved godt hun ikke er farlig og at det bare er loven der siger det..!
Men nogle gange møder vi også folk med børn hvor forældrene siger "uha den er farlig den har jo mundkurv på" jeg laderd det som regel gå ind a det ene øre og ud af det andet for det er kun folk som ikke har forstand på det der siger sådan..
Og så er der bare dem der går pænt uden om..
Og sidst er der blikkende men syntes nu at vi har flest gode oplevelser på vores gåture.. 8 ud af 10 gange er positive
aug 2006
Følger: 46 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.967
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Småhundeejerne er blevet mere afslappede, og virker ikke mere så bekymrede for at der skulle ske noget ved at hilse.
Til gengæld oplever jeg at flere med alm. størrelse hunde ikke vil hilse.
Nogle af dem tror at hun er bidsk, og andre tænker mere at det ikke er rart for hende at hilse når hun har kurven på.
Endvidere får man rigtig mange kommentarer. Børn der siger ting som "se, den bider". Voksne der peger og hvisker. Ældre damer der virkelig kan snakke øret af om den farlige hund, og folk der råber dyremishandler efter mig.
Man skal lære at lukke ørerne, men det er svært og tager noget tid.
Og så oplever jeg også stor ros fra enkelte hundeejere..
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 143
Det er rigtig synd hund har den på for hun kan hverken komme med på cykel eller løbetur mere, samle finde eller bolde op og den rammer tit lygtepæle og fliser når hun skal snuse.
over holder ikke loven når vi skal løbe og følger kun loven fordi at jeg ikke har råd til bøderne.
Jer med mundkurv..