{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Mops overvægtig! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en mops på 1 år og vejer 10,5 kg
jeg vil meget gerne have hende til at tabe sig lidt men jeg synes ikke rigtig det hjælper med at løbe og lege med hende. jeg giver hende også mindre mad end hun plejer men det hjælper ikke.

Hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops overvægtig!
  • #1   28. jul 2010 Snakke med din dyrlæge..
    Skifte foder til et mindre fedt et
    Skære ned på godbider
    Gå gode lange ture...

• #2   28. jul 2010 Du kan også vælge at skære ned på maden og så tilsætte nogle grønsager i stedet… Finthakket gulerødder, agurk, rød/gul/grøn peber er nogle af de ting der gr rent ind her hjemme…

• #3   28. jul 2010 Svømmeture to til tre gange om ugen- fek i en hundesvømmehal. Det giver hurtig resultat.

• #4   28. jul 2010 Hmm, det kan også være muskler, det ved jeg jo ikke om det er smiley men Malthe vejer det samme, da han har mange muskler, men han er slank.
    Nogle synes endda han ser lidt underernæret ud når han står. (hvilket han self. ikke er) men han har jo også meget talje, da han bevæger sig en hel del smiley

Er hun legesyg? så tag hende med på lange gåturer hver dag i en periode, og i et naturområde, så hun kan lege med andre hunde. måske i hundeskoven?
    Kast med bold o.l ;-D

• #5   29. jul 2010 det med svømme og sådan noget går vist ikke.. virker som om hun er meget bange for vand smiley troede vi ville vænne hende til det med tiden når hun går i bad, men det har ikke ændret sig..
    men vi vil prøve at ændre hendes madvaner.. hun er super glad for peberfrugter så det godt! smiley

Kommentér på:
Mops overvægtig!

Annonce