{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Foder til overvægtig mops! {{forumTopicSubject}}

Hvad kan i anbefale der? Den bliver foderet med olivers light, men det virker ikke ordenligt, så det skal virkelig være noget hvor man kan se resultat, samtidig skal hunden blive mæt!
Det må ikke indenholde nogle former for majs og korn osv, ikke at den har allergi, men er meget imod man kommer det i foder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til overvægtig mops!
  • #1   8. okt 2009 hvor meget motion får den ?
    tænker mere på at det jo ikke kun er foder

    (ingen anklage, bare et spørgsmål smiley )


  • #2   8. okt 2009 Det er mine forældres hund jeg skriver om! Den er faktisk ekstrem overvægtig...

    Den er LUD doven og får ikke noget videre motion!!! En gå tur engang om ugen og ellers løb i haven. Men det bliver der gjort noget ved nu. Det gik helt amok med kg. efter han blev kastereret.. Dyrlægen sagde den skulle starte på RC light foder, dette er jeg imod da det indenholder så mange korn produkter!!! Så der må være noget andet!!!


  • #3   8. okt 2009 Vil også sige der skal skrues op for motionen før der ændres på foderet..
    Svømning er rigtig godt, fordi kroppen bliver "vægtløs" så led osv ikke belastes så hårdt


  • #4   8. okt 2009 kedelig situation.. :S

    Jeg kan desværre ikke hjælpe da jeg har en almindelig aktiv mops..
    Men håber der kommer nogle gode svar til dig !
    Ellers prøv at skriv privat til nogle at mopse ejeren herinde - tror nok de vil hjælpe dig/jer

    Gode tanker !


  • #5   8. okt 2009 Hvad er extrem overvægtig???? for en mops kan sagtens veje 10 kg uden at være overvægtig. Jeg bruger normalt RC pug 25 som er et racespecifikt foder, men kan i perioder godt køre med Hill R/D mini, som er et slankefoder.

  • #6   8. okt 2009 Ja ved ik hvor meget han vejer, men han er INGEN former og ligner efterhånden er SØLØVE altså!!!! RC er jeg ikke til men R/D mini???? Er der korn i det og virker det slankende??

  • #7   8. okt 2009 men selvom i får nyt foder skal han jo stadig op ad sofaen.... ligesom med mennesker, kost alene gør ikke meget...

  • #8   8. okt 2009 Altså friends! Jeg er da ikke helt tabt bag på vogn!!! Men mit spørgsmål var hvilket foder i kunne enbefale, uden kornprodukter men som er en effektiv slankende effekt. Jeg kan sq ik rigtig finde noget!!

  • #9   8. okt 2009 Altså der er næsten korn i det meste meste foder, men det man skal kigge på er proteininholdet og det er temmelig højt i Hills R/D, og det er et slankefoder der virker - allerede efter 14 dage. Det forhandles kun hos dyrlægen. En mops skal ikke have nogen former og ej heller gå ind i taljen.

Kommentér på:
Foder til overvægtig mops!

Annonce