{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
81 visninger | Oprettet:

Stine H
Stine H
Emner: 1

Foder til overvægtig labrador {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har en overvægtig labrador, som generelt er lidt sparsom med bevægelse hvis hun selv kan vælge, men som dyrlægen har sagt skal tabe sig.

Vi skal derfor skifte foder, og vil gerne give foder der både er allergivenligt og slankevenligt, og søger erfaringer.

Er der nogen der har erfaringer med dette foder https://slettebjerg-foder.dk/produktkatalog/61-brit-fresh/160-brit-fresh-light-fit-slim-turkey/
Og vil det også kunne bruges til en alm tykhed labrador, uden at den taber sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nybyg lampeudtag virker ikke, vi skal have hængt 2 Lamper op. Der er allerede krog til den ene lampe, dog mangler vi en krog til den anden lampe. Vi har selv prøvet alt men virker ikke. Vær obs på at det er i 3 meters højde opgaverne skal udføres, men vi har en stige. 205 kr.
  • Rense gårdsplads for ukrudt 1.450 kr.
  • Hjælp til stikkontakt 600 kr.
  • Udskifte RJ-45-stik på netværkskabel 400 kr.
  • Skifte armatur og vandlås under vask på badeværelse 2.500 kr.
  • Udskift BWT filterhoved 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til overvægtig labrador
  • #1   3 timer siden Min tidligere corgi var tyk, og det eneste foder der virkede, var Hills Metabolic. Hun var en overgang på Brit med kanin, men det kunne ikke holde hende mæt. Men hun havde lavt stofskifte, så det var måske en lidt særlig situation.

Da min schæfer have mæsket sig i hvalpefoder, og jeg endelig opdagede at hun var blevet tyk, kom hun på Acana Light&Fit. Det var virkelig effektivt, og uden at hun mistede energi. Et ægtepar jeg træner med, som har hver deres tykke, gule lab, har også sat deres på Acana, og de både trives og taber sig. Min schæfer fik sin sædvanlige mængde barf om morgenen, og så 100 g Acana aften. Hun virkede ikke mere sulten end normalt smiley

Jeg tror egentlig at det er meget individuelt, hvad der virker. Mange vil sige at du bare skal give halv dosis almindeligt foder, men med en lab vil det give en desperat sulten hund. Jeg ville nok starte med et dyrlægefoder, fx Hills til at komme ned i vægt, og så et bedre light-foder fremadrettet. Hvad der virker er helt sikkert individuelt.

• #2   2 timer siden Hera ( engelsk bulldog) får royal canin satiety. Det har virket på hende, og hendes krop vil ellers virkelig gerne være lille og rund. smiley

Kommentér på:
Foder til overvægtig labrador

Annonce