{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Wolfsblut til små hunde... {{forumTopicSubject}}

Som mange efterhånden ved så har jeg sat mig for at finde ud af om Wolfsblut begynder at producere til små hunde igen.
De har før lavet til både små og store hunde,dvs at pillerne har været i forskellige størrelser så f. eks Chihuahua ku' tygge dem også. De er iøvrigt stadig i 2 størrelser men de mindste nu er bare større end de plejer.

De tog dem ud af produktionen da de ikke havde indtryk af at det var noget som folk købte men siden har der været en sand storm for at få dem tilbage.

Jeg har sendt beskeder og div email til dem og her på det sidste har de svaret men der står intet i deres email.

Har self henvendt mig straks for bare at modtage endnu en tom email.

Dette indlæg er simpelthen bare oprettet for at sige at jeg bestemt ikke har glemt jer derude og at jeg arbejder på sagen::))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wolfsblut til små hunde...
  • #1   1. aug 2010 det ville passe mig (og min svigermor) fint hvis der kom nogle mindre piller. Vi står med kødhammeren hver dag. Haha

• #2   1. aug 2010 Du er skøn pragtblanding!! smiley

• #3   1. aug 2010 Ja jeg er ikke i tvivl, min lille Cookie som endda er ved at skifte bisser så hun har svært ved at tygge fortrækker de store pigers store WBpiller frem for ALT andet, både vådt og tørt
    Hun lader som sagt alt andet stå og løber så triumferende ind i hendes hule med munden "fyldt" af WBbidder som hun så spytter ud og gnasker så stille og roligt 1 af gangen i sig, ;o)
    Det er SÅ lækkert at se når ens hunde er vilde med maden.

• #4   1. aug 2010 jubii.. mig der gerne vil prøve de blev frarådet igen pga for stoore piller ;P

• #5   1. aug 2010 ja jeg vil også gerne prøve det smiley

• #6   1. aug 2010 Det er et SUPER godt foder, jeg har virkeligt prøvet meget, men WB`s "Blue Mountin" slår dem alle, mkne hunde Grovæder af det konstant,for de tar selv bidder pådetider hvor de ellers får godbidder, men pøller alligevel kun 1/4-1/5 del af ud igen iforhold til de andre mærker hvor de ikke spiste tilnærmelsesvis så meget.
    Det siger enhel del om de andre mærkers affaldsindhold, så hvorfor betale for noget der bare går lige igennem hundene når man kan få noget de elsker og hvor kroppen samtidigt optager næsten alle ingredienserne.
    Jeg skifter ALDRIG foder igen. o)
    Hov BlueMountain er 1½cm brede og½cm høje og begge mine chihvalpe spiser det "11uger og 24uger"er mini pigerne.;o)

• #8   1. aug 2010 Jeg tror at nogle med de små vapper gerne vil ha' de små piller så det ikke tager hunden en hel formiddag at gumle dem i sig:)

• #9   1. aug 2010 Pragtblandinger. Self. alle hunde har jo forskellige lyster. ;o)
    Mine spiser dem godt nok lige så hurtigt som små foderpilller, Det var kun mens Cookis bisser var helt løse at det tog hende lidt længere tid og jeg så var nervøs for at hun ikke fik mad nok, men det har vist sig at min bekymring var ubegrundet, for hun er IKKE blevet tyndere.heldigvis, og det er Cayla bestemt heller ikke.."snart 12uger og skal vist snart på skrump istedetf or.Hehe, små og store ædedolke.

• #10   1. aug 2010 min den lille kan da også stjæle de store hundes mad
    men det tager hende bare langtid at tykke en også tror jeg også det ville blive noget hårdt for deres kæber i det lange løb.
    de for jo også renset tænder af de små foderpiller smiley

• #11   1. aug 2010 Min Shika bruger aaaalt for lang tid på hver enkel pille, når vi bruger WolfsBlut med den størrelse piller de har nu.
    Og det betyder at hun ikke får spist nok i løbet af en dag, hvilket hun særligt har brug for. Derfor jeg savner de små piller :o)
    Paya kan godt leve med størrelsen på foderpillerne, men hun har også rigtig stærke kæber og tænder - især i forhold til Shika! :o)

• #12   1. aug 2010 hvor stor er en alm. wolfblut's foderpille enlig?

• #13   1. aug 2010 Sara - De variere lidt i størrelsen og formen.. Mener den mindste er 1½ cm lang og formet a la en gede høm høm :o)

• #14   1. aug 2010 mm appetitlig beskrivelse ann-sophie
    hehe. men ja 1 ½ cm det kan jeg godt se er stort især til Shika

• #15   1. aug 2010 Hahahaha! Sorry.. Synes bare de ligner små lorte! *GG*
    Men ja, de er desværre for store til hende i længden.. Hun kan godt spise et par stykker, men den bliver jo delt i 7 stykker før den er helt spist og dét tager altså tid - For lang tid :'o)

• #16   1. aug 2010 Hehe det okay, det kan være det bevidst nogle hunde er jo lidt lorte fikseret ;b
    Ja kan jeg godt se, Zita ville sagtens kunne jeg tror bare hun ville blive træt af at stå og tykke på dem :b

håber de laver de helt små i deres fiskevariant
    har på fornemmelsen at vis jeg skal gøre zita bare lidt opsat på sit tørfoder så skal der være fisk i.

• #17   1. aug 2010 Gedelort eller ej, tihi.

Her følger de forskellige str på Wolfsblut:

Alaska Salmon( 1½ cm lang og 0,8 cm bred med spillekort-ruder form)
    Blue Mountain( 1½ cm i dia, runde)
    Cold River( 1 cm kvadratisk. Allergi-venlig)
    Dark Forest( 1 cm kvadratisk. Allergi-venlig)
    Green Valley( 1,2 cm kvadratisk og lidt hård)
    Range Lamb( 1½ cm i dia, runde)
    Wild Duck( 1 cm kvadratisk. Allergi-venlig)
    Wild Pacific( 1½ cm lang og 1 cm bred, ovale)

• #18   1. aug 2010 ALLE mine er Superkræsne, og spiser ikke fisk eller fjerkræ når det er i tørkost de vil KUN ha oksekød, så heldigvis passede Blue Mountain lige til dem, for alt det de 2 store normalt æder når vi er på fælleden er også i den udgave og kødet er bare bison i stedet for okse. bidderne er 1½cm i omkreds og er 1mm ude ikanten og ½cm høj lige inde på midten af bidden. Det ligner chokolade knapper. ;o))

• #19   10. aug 2010 JEG håber også pillerne blir lavet mindre!
    Det er den eneste grund til jeg skiftede da fra dem - hun gad ikke spise dem så store. Hun får nu applaws som hun hugger i sig og er meget mindre piller.

Men blir wolfsblut pillerne mindre vender jeg klart tilbage til det (hannen får det endnu, og han har lidt mere tålmodighed til at spise dem, og hans pels er blevet SÅ fin efter han begyndte på det - han er kastereret)

Kommentér på:
Wolfsblut til små hunde...

Annonce