{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

STOLT!!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Jeg var til hvalpetrænning med molly idag, som nu er 5 måneder. Jeg snakkede med hunde træneren om, om hun skulle starte på Brugsprøvetræning.
Han var slet ikke i tvivl om at hun sagtens kunne være med på holdet, for hun klare det skide godt. Men vi blev enige om at vente til næste månede for ikke at gå for hurtigt frem, hvis det nu skulle give bagslag en dag.

Men fedt at have en hund på 5 måneder som er klar til brugsprøve-træning.

Min plan er hvis træningen fortsætter med at gå godt, tager vi nok til unghundmeterskab i august 2011.
Kunne være fedt.

Når men jeg ville bare lige "prale" lidt...hehe.

god uge til jer alle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOLT!!!
  • #1   2. aug 2010 Aner ikke hvad det er du træner, men det lyder som om I er herregode til det - så stort tillykke med din dygtige hund, og at du er dygtig til at træne hende .. og held og lykke i fremtiden smiley

  • #2   2. aug 2010 flot af den. held og lykke fremover.

  • #3   2. aug 2010 Hvor flot Mange gange tillykke til smukke Molly og dig håber det bliver til noget Held og lykke

  • #4   2. aug 2010 Hej Andreas.

    Hvor lyder det dog herligt:-)

    Men jeg er enig med Anne............ PAS på ikke at gå for hurtigt frem med hende. Pludselig kan hun gå i baglås og så skal du starte forfra:-(

    Hn skal også have lov at være hvalp:-)

    Men det glæder mig at I har så meget fornøjelse af hinanden:-)


  • #5   2. aug 2010 Anne -med rotterne -
    Mette (med de to lig-slæbere) .

    Det var også det min træner sagde. At hvis man gik for hurtigt frem, så kunne det gå galt, og det kunne tage måske 1 år at genoprette.

    Så derfor fortsætter vi med hvalpetræningen ihvertfald en månede endnu, og så snakker vi sammen igen om hun skal rykkes op.

    Men syntes det er fedt at hun alligevel er så langt som hun er, men der ligger også meget arbejde bag det,

    Jeg vil gerne konkurrere med hende, men kun sålænge jeg kan se hun har glæde ved det. Hvis hun pludselig ikke har glæde ved det stopper vi bare, og finder på noget andet. Det er ikke det vigtigste fo mig.
    Hun skal bare være en glad familliehund, og alt hvad der hedder konkurrence er bare bonus.



Kommentér på:
STOLT!!!

Annonce