{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

ny hvalp på tur {{forumTopicSubject}}

Hej alle i hunde elskere. jeg har et spørgsmål ang min nye hvalp. Jeg har haft hende i 5 dage nu og hun er rigtig dygtig tisse og prutter når vi går tur og hun får godbid hvergang. Men da jeg ikke har haft hund før er jeg lidt i tvilv om hvad jeg skal gøre når vi går, hun tygger og bider i ALT spiser blade, græs osv men hun stopper bare op og ligger sig til rette og det distrahere hende tit i at få tisset og pruttet . Hvad skal jeg gøre og skal jeg overhovde gøre noget skal hun bare have lov til at udforske det hele og jeg væbne mig med tålmodighed, eller ville dette gøre at hun altid vil spise alt når vi går tur senere hen?

Håber på lidt gor erfaring.
amalie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny hvalp på tur
  • #2   3. aug 2010 Så længe du også lærer den fra starten at det ok, at du tager tingene ud af munden på den, så lad den bare udforske.
    Vi fik først Lukka som 10 måneders og vi har et ret stort problem med at lære hende at slippe når hun har noget hun ikke må have. Hvor Pepsi har vi lært det fra hvalp og det bliver man glad for - han havde en bi den anden dag, så er man glad for de aflevere:-)

    God fornøjelse med lille hvalp....


  • #4   3. aug 2010 griner din hund rydder op på strande.. det godt for miljøet. smiley
    Ja lige præcis og tisse og laver prut samme sted det meget sjovt! Men jeg lader hende udforske og roser hende så når jeg kan tag det fra hende igen!
    Men der er ikke noget "farligt" i blade, græs små blomster mælke bøtter osv.. Ja man er vel nervøs for sin lille pige.. smiley


  • #5   3. aug 2010 (link fjernet)

    her er en liste med giftige ting - mange af dem siger sig selv, men der er f.eks også påskeliljer og andet på....


  • #7   3. aug 2010 amalie - lad endelig hvalpen udforske alt det den har lyst til, så længe det ikke er farligt for den. du kan bare lade være med at gå lange ture hvis "pauserne" tager for lang tid. i den alder er udforskning vigtigere end motion. faktisk kan den ikke tåle for lange gåture ad gangen, så det er fint hvis den bare kommer ud og opleve noget smiley

Kommentér på:
ny hvalp på tur

Annonce