2.009 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hills hvalpefoder Hills hvalpefoder

Min lille labrador hvalp har tidligere haft meget dårlig mave i meget lang tid hvor vi både prøvede det ene og det andet med hensyn til ormekur og antibiotika osv og intet hjalp på længere sigt. Jeg besluttede mig så for at prøve noget andet foder for jeg tænkte at det jo kunne være det der var galt.

Førhen fodrede jeg hende med Eukanuba og skiftede så over til Hills og det er hun utrolig glad for, da jeg blandede i skifte perioden sorterede hun udenom det fra Eukanuba og åd det kun hvis der absolut ikke var mere af det andet tilbage i skålen og der var allerede resultat af en bedre mave.

Nu ser det ud til at hendes mave er kommet iorden og det er sådan en lettelse for jeg var godt nok ved at være lost på hvad jeg skulle stille op.

Mit spørgsmål er så hvad I andre mener om Hills hundefoder? Er det fint at bruge - det er da i hvertfald betalt, men alt for vores kære små venner.
Jeg kiggede på en test af diverse fodermærker og der var da et par mangler hos Hills som kunne være bedre tror jeg, men tøsen skovler i sig med fineste velbehag så det er jo ikke til at klage over.

Jeg synes dog ikke det er til at gøre sig klog på alt det foder som er på markedet, så håber lidt at nogen kan rådgive eller fortække mig om det er godt nok det jeg har fundet til hende.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hills hvalpefoder
  • #1   3. aug 2010 og hvis jeg ikke fik gjort det helt klart, så ser det også ud til at hendes mave fungerer som den skal nu, efter hun kom på Hills smiley

• #2   3. aug 2010 Blackie fik Hills I/D p.gr.a. maveprobleer. Han var en kræsen hund, men meget glad for Hills.

Uanset hvad så vil jeg sige at hvis din hund er glad og tilfreds, pelsen se fin ud og maven endelig er i orden, så ville jeg fortsætt med Hills...

MULIGVIS forsøge at skifte senere, men ikke før maven er 100% stabiliseret:-)

• #3   3. aug 2010 Hill's er et rigtig godt foder. Det er et af de produkter der går ind under superpremium foder. Ved bla Hill's, Royal Canin og Eukanuba er det tit bare en smagssag for hund og ejer.
    Og når hun kan køre godt på det og er glad for det ville jeg da klart fortsætte på det

• #4   3. aug 2010 OG så kan det iøvrigt betale sig at købe Hills foder i England-)

• #5   3. aug 2010 og der skulle selvfølgelig stå fortælle og ikke fortække

• #6   3. aug 2010 Ja selvfølgelig ville det da give størst mening at fortsætte når nu hun fungerer super godt på det, men jeg tænkte nu bare om der var noget i foderet som jeg burde undgå og defor finde noget andet. Jeg spørger fordi jeg som sagt vil det bedste for min hund og det kan være lidt svært når man er så forvirret omkring alt den forskellige foder der findes =)
    Så jeg var bare lige ude efter at få bekræftet at det er udemærket at fodre med Hills smiley

• #7   3. aug 2010 Jeg vil også det allerbedste for mine hunde.......... Så je har købt foder uden korn og diverse ting og sager..... Dyrt foder.......... Me d trives bare ikke på det.

Så hver gang jeg har prøvet noget nyt, ender jeg tilbage på det samme foder hver gang.

Så selvom jeg MENER at andet foder ville være bedre, kan det ikke nytte noget hvis hundene ikke fungerer på det:-)

• #8   3. aug 2010 Sorry.......... Mit tastatur lever sit eget liv!!!

• #9   3. aug 2010 Ja så er det ikke nemt da smiley
    Jeg synes jeg læste mig til at det indeholder en del korn hvilket ikke skulle være det bedste, men hun ser ud til at elske det og igen fungere det jo for hende så om ik andet tror jeg måske nok jeg vil fortsætte med det, kan jo også risikere at ødelægge maven totalt ved at skifte for meget hele tiden og det er nok ikke lige det hun har brug for lige nu, så hun skal nok bare ha lidt ro med det nye foder, så længe hun trives smiley
    Min bekymring ligger nok også bare i om foderet indeholder det nødvendige for en ordentlig vækst men selvom hun fik Eukanuba som hun slet ikke kunne tåle åbenbart, voksede hun trods alt stadig som hun skulle.

• #10   3. aug 2010 Vores har fået hills hvalpefoder og hans mave har haft det rigtig godt og han har fungeret fint på det.
    Eneste minus for mig er majs og korn mv. så derfor har vi skiftet til noget økologisk uden. (hvilket godt nok er irrelevant..)
    Men han trives fint på det.

• #11   3. aug 2010 Jeg er så bare lige kommet til at se på sammensætningen af foderet hvor majs står nævnt som første efterfulgt af fjerkræsmel (min. kylling 30%), animalsk fedt, proteinhydrolysat, majsglutenmel, tørret roepulp, cellulose, fiskeolie, salt, vegetabilsk olie, kaliumklorid.

Sådan lyder sammensætningen og efter hvad jeg har læst, skulle majs ikke være så dælens godt, jeg ved dog godt at der er delte meninger om dette men jeg synes nu alligevel jeg har hørt største delen sige fra over for det.

Nu er jeg bare blevet endnu mere forvirret :S er det her noget hun kan, ikke blot overleve på men også give lidt overskud, hvis man kan sige det sådan.
    For mig lyder det underligt at et foder med ganske fin omtale, til de penge, kan se ud til at være så "galt på den" det hænger bare ikke sammen...

• #12   3. aug 2010 Altså vores har mega overskud smiley
    Vi har 2 vennepar hvis hunde også får det, og de funger også fint nok på det.
    Jeg syntes bare ikke det er godt nok pga. det indhold du remser op, men hvis hunden trives fint på det, er det vel godt nok.
    Det er jo en jungle at finde FODRET til sin hund.
    Vi prøver nu Pro Natur Holistic med laks - det er økologisk og uden korn osv. Prisen er den samme som Hills ca, og han guffer det i sig smiley

• #13   3. aug 2010 Nej nu synes jeg da også efter jeg kommer til at se nærmere og har snuset lidt rundt i hvad skulle være en god sammensætning af foder, at det ikke ser så super ud.
    Ja fisk skulle efter sigende jo også være rigtig sundt, hvis bare jeg dog også selv var bedre til at spise det =P
    Hmm det kunne være det var det man skulle prøve på hende en gang, men lige nu tør jeg simpelthen ikke rigtig prøve noget som helst når alting tegner så godt for hendes mave. Men selvom afføringen er fast og hænger sammen og det hele er det vel i sidste ende ikke ensbetydende med at det er det rette indhold hun får..

• #14   4. aug 2010 Det fås også med kalkun og and mener jeg.

Vi har også prøvet Olivers og Acana og det kunne han ikke tåle i maven, så begge gange er vi gået tilbage til Hills. Men nu hvor han skal skifte til voksenfoder har vi prøvet det her.
    Men jeg tror da at der er mange hunde der trives fint på Hills.

• #15   4. aug 2010 Ja det ser da også ud til at hun trives suverænt, og det er jo vigtigt. Jeg har selv overvejet Olivers nogle gange og kunne bestemt også nok finde på at prøve det, har kun hørt godt om det og det ligger #1 i testen på TÆNK, men det kan jo være hun heller ikke kan tåle det, men det er selvfølgelig ikke nemt at vide før det er prøvet.
    Indtil videre tror jeg bare hun får lov at køre på Hills mens jeg prøver at snuse lidt mere op omkring næringsforhold osv. Hun skal jo helst ikke bare proppes med fyldstoffer, det er da også for dyrt i sidste ende..
    Men det du nævner som du er ved at prøve lyder nu heller ikke helt ved siden af, og så økologisk, det er jo overhovedet ikke til at klage over =)

• #16   4. aug 2010 Hun kan sagtens vokse op og have det fint på Hills:-)

Jeg siger ikke at det er et super foder, men det igtigste er at hunden får næringsstofferne og at den har det godt:-)

Prøv at kontakte Olivers, hvis du overvejer det foder. De er utroligt søde til at hjælpe:-)

Kommentér på:
Hills hvalpefoder

Annonce