{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Hundefrisør - Sønderjylland {{forumTopicSubject}}

Hej - Jeg er ny herinde, men håber der er nogen herinde der kender en dygtig hundefrisør i sønderjylland, der kan klippe hvalpeklip, meget gerne i nærheden af Aabenraa.

Min lille hund er blevet klippet 2 gange nu, af 2 forskellige, og begge gange har det ikke været en god oplevelse for ham, håber jeg kan finde en sød og dygtig "frisør" til ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefrisør - Sønderjylland
  • #1   4. aug 2010 Jeg kender kun Bente Jahns i Simmersted og hun tager ikke nye kunder, men måske hun kan henvise dig til en god "frisør".

    Der findes desværre mange dårlige derude. Jeg kører gerne de to timer det tager ned til hende :o)


  • #2   4. aug 2010 Tak for info, jeg ringer da lige og spørge om hun kan anbefale en.

    Ja, det er svært at bedømme ud fra en telefonsamtale,og Herman er vores første hund, så vi har ingen erfaring. Den første han blev klippet hos, klippede ham meget pænt, men han var kun 6 måneder og jeg måtte ikke blive hos ham, og han var meget nervøs og kravlede rundt i nakke på mig da jeg hentede ham, så prøvede vi en anden, og hun klippede ham så sjusket at folk troede jeg selv havde været i gang med køkkensaksen.


  • #3   4. aug 2010 Kan jeg måske få hendes telefonnummer af dig, syntes ikke jeg kan finde det på nettet :o)

  • #4   5. aug 2010 Ja, jeg prøvede 'en i Viborg.
    Han lignede en kuffert bagefeter, jeg måtte ikke være der og han "skulle lige sættes på plads" var beskeden, da jeg kom efter ham!
    Satte aldrig min fod der igen.
    Bente's nummer har jeg skrevet til dig privat :o)


Kommentér på:
Hundefrisør - Sønderjylland

Annonce