717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Olde English Bulldog ? Olde English Bulldog ?

Jeg syntes det er lidt svært at finde informationer om denne race, så håber at der er nogen der ved nået om racen, der vil hjælpe lidt. (Links med information om racen er meget velkomne).

Ville gerne hører lidt om temperament, aktivitetsbehov, racetypiske sygdomme, hvordan er den som grundregle med børn, andre hunde og fremmede mennesker ?

Vil den kunne passe til én familie hvor der er børn fra alderen 3 til 12 år?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olde English Bulldog ?
  • #1   4. aug 2010 ja de kan godt være lidt livlige nogle af dem men man skal osse mærke på dens sind hvordan den er.. hehe.. mine forældre har haft flere af dem.. de var skønne men de er meget livlige sådan mht små børn, de blir så glade når der er børne liv så det skal man nok være obs på.. de kræver ikke mere motion end en hver anden rolig hund, det ikke en brugshund.. men ja kig på forældrene hvordan de er i sind.. jeg kan anbefale dem:) det ikke sådan så de hader børn eller noget smiley de rolige skønne børn:)

• #2   4. aug 2010 mange tak for svarende smiley er der nogen der ved med racerelaterede sygdomme ? Havde fået at vide de mindede om boxer, men udfra hvad jeg læste de få steder man kunne finde nået om racen, har de et mindre aktivitetsniveau smiley men det er jo altid bedre at hører fra nogen der har racen smiley

• #3   7. aug 2010 patricia: tror du ikke du forveksler den med den Engelske Bulldog ??

nej desværre bliver de ikke sundhedstjekket inden avl - i mine øjne er det trist, for hvis det ser så godt ud, hvad er så problemet i at få det på et stykke papir?

Kommentér på:
Olde English Bulldog ?

Annonce