{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dem går da til den ..
  • #1   5. aug 2010 Puha: stakkels hund. Tror ikke på den ikke er kommet til skade!

• #2   5. aug 2010 Stakkels hund - Håber den overlevede smiley - Jeg tror nu at jeg havde fløjet efter den hjort med det nærmeste jeg kunne bruge som våben - Sorry men det havde jeg

• #3   5. aug 2010 den har været herinde før, men ja stakkels hund

• #4   5. aug 2010 den beskyttede jo bare sit kid, hvis ikk den havde gjort det ku hunden jo dræbe kiddet med lethed hvis den havde kommet over til den, men hva laver sådan en hjort dog midt i byen ? og ja det var da rigtig synd for den hund, den havde jo ingen chancer for at komme væk, men tror ikk den havde gjort det hvis ikke den havde sit kid....

• #5   5. aug 2010 Jeg sidder bare og er imponeret over hvor godt den hjort passer på sit lille kid. Selvfølgelig er det synd for hunden, men vilde dyr er enormt beskyttende overfor deres unger, så måske skulle man ikke lade sin hund gå løs sådanne steder.
    Ja det er i en by, men for mig ser det ud til at være i USA, og der er altså mange steder hvor både hjorte, bjørne og andre vilde dyr kommer helt tæt på beboelsesområder, så det er vist ikke så udæsdvanligt.

• #6   5. aug 2010 ja du har nok ret at det er i USA, den har nok forvildet sig for tæt på byen smiley

• #7   5. aug 2010 For mig at se er det en Berner Sennen, og jeg kan slet slet ikke se den truende adfærd der skulle udløse sådan et spektakel. Den kommer stille og roligt gående på lang afstand. Den hjort burde være gået sin vej eller måske stillet sig op og truet først - det var der da både plads og tid til.

• #8   5. aug 2010 Tror også kidet var sygt. Det ligner den bare falder sammen på et tidspunkt

• #9   5. aug 2010 M Hysted: LOL 2 meter line og mundkurv til den smiley

• #10   5. aug 2010 Puuha, det var godt nok synd for den hund, og katten havde nær også fået turen.
    Jeg synes som Søster McFluff også at det ligner en Berner Sennen.
    Ejjj altså synes godt nok det er vildt som den gik amok, jeg forstår da godt at den ville beskytte sit kid men katten rendte jo nærmest mellem benene på dem og der var ingenting først, hunden derimod var da et pænt stykke væk og alligevel sætter hjorten efter den, det er godt nok utroligt synes jeg, uanset om det er USA eller hvor det er så har jeg godt nok aldrig set eller hørt noget lignende, de må åbenbart være skøre derover, læste også en artikel den anden dag med video til, hvor en ældre mand blev overfaldet eller angrebet af en syg rev, på en parkeringsplads smiley

• #11   5. aug 2010 tror nu det er en berner sennen og ikke en Border collie smiley
    Men synes den hjort reagerer lige voldsomt nok, men kan ikke forstå ejer bare står derinde og råber, jeg havde da forsøgt at gøre noget.. Ellers måtte det sgu blive riflen i våbenskabet.. bare ærgeligt, den er til fare for folk med det temp. så en kugle var vel på sin plads..

• #12   5. aug 2010 Ræv* skulle der stå smiley

• #13   5. aug 2010 Kamilla: Den ræv havde rabies og rabies er en sygdom i hjernen som gør dyr aggresive. Så det ikke rævens natur at være sådan

• #14   5. aug 2010 Stakkels stakkels hund, den var ganske enkelt ikke hurtig nok til at stikke af.

Tro at kattens fordel lå lidt i, at den havde fået gnedet sig op af kid'et og den derved lugtede lidt af hjortens unge. Men jeg tror så også, at hvis katten ikke havde været så hurtig til at stikke af til sidst, så havde den også fået en ordenlig tur. Hjorten var da på vej til at skulle give den en omgang også.

• #15   5. aug 2010 Anne -med rotterne -

Helt enig.

Mit hjerte bløder for den gamle lettere overvægtige hund, som bare ikke har en chance .. kæft, det gør ondt at se på .. men det er ikke hjorten, der er underlig.

Den er i en dum situation (hvordan den er endt der kan vi jo kun gætte på), dens kid er meget ungt, og der står folk og filmer, en kat kommer helt hen til kiddet .. stress sitiuation med stort S .. så at den går sådan løs på hunden, synes jeg nu ikke er så underligt.

Men tåbelige ejere, at de ikke lige har lukket hunden ind i huset så der ikke skete en yderligere optrapning af en dum situation.

• #16   5. aug 2010
    Anne -med rotterne -

Gir dig fuldstændig ret...

• #17   5. aug 2010 ej hunden udgjorde INGEN trussel - den var da langt væk og hvad jeg kunne se gik den da lige så stille der - hjorten satte da bare afsted og gav den høvl - stakkels hund altså! ja jeg havde sq os prøvet at gøre noget da

• #18   5. aug 2010 Alle hunde

Iflg en artikel jeg fandt er hunden ikke blot en smule tung, men også gammel, stiv og har hofteproblemer.

(link fjernet)

Kommentér på:
Dem går da til den ..

Annonce