{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Tilskud til sart hud. Schæfer. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Min schæfer får tørfoder, og vi begynder på Vital animal snart for at styke hofter og led.

Han bider en del i sig selv og tror han har lidt sart hud, nogen forslag hvad man kan gi mod det, en slags olie eller???

Og en ting, er der nogle steder hvor man kan se præcis hvad der er ag indhold i Vital animal?? Kan ikke se nogle steder at der er glu, msm osv i.. Og det er en vigtig ting..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskud til sart hud. Schæfer.
  • #1   8. aug 2010 RC producerer to typer foder som din hund måske ville profitere mere af end vital animin.
    Det ene er målrettet Schæfer og det andet hedder Mobility.
    Det første tager også højde for schæferens relativt sarte skind og det sidste styrker alle led.


  • #2   8. aug 2010 Prøv at læs her www.bioactive.dk smiley

    Har ikke selv prøvet det, men overvejer det..
    Har også li oprettet en tråd om det..

    Har hørt at det skulle være godt og hjælper mod mange ting..


  • #3   8. aug 2010 da vors førte schæfer var ca 8 månder bed og kløde den sig hele tiden vi fik taget en blodprøve og den viste den ikke ku tåle så meget kød ..

    vi blev andbefalet en rent grøntfoder. der i kom vi lidt kylling eller lidt okse kød ..hans pels blev flot , sener gik vi over til brusen egen grøntblanning ,desvære stoppe de med den for ca 3 år siden , så nu bruger vi ders kyllingblanding , og ingen af vores 3 gamle schæfer har fejlet noget heller ikke de to vi har nu ...

    det jeg vil sige er ...vis det er meget den bider sig ,ville jeg få taget en blodprøve for at få svar på... hvad det er den ikke kan tåle ...

    jeg fandt det der var best til min og bruger det til alle mine , håber du finder det der er best til din smiley


  • #4   8. aug 2010 Det er ikke vildt meget, men lidt om aftenen gnufler han lidt på sin krop.Men god ide med blodprøven.

  • #5   8. aug 2010 Jeg synes vi har haft god succes med ViaCutan.

  • #8   9. aug 2010 hokamix forte er god mod hudproblemer

Kommentér på:
Tilskud til sart hud. Schæfer.

Annonce