Pludselig stoppet med at gø??? (Langt) {{forumTopicSubject}}
Det seneste års tid har vi "kæmpet" med Disen, som efter et par dårlige oplevelser, var begyndt at gø af alle hunde, vi mødte og af og til også af ingenting. Vi syntes virkelig, vi gjorde os umage, fulgte en masse råd og var ret konsekvente, men intet hjalp og så lige pludselig i løbet af to uger, er det som om, hun er stoppet. I dag kom hun med ét bjæf på hele vores lange tur og det var overfor en hund, hvis ejere var gået forbi, mens den havde lagt sig helt fladt i rabatten. Lige da vi var ud for den, fløj den op og sprang hen mod Disen, så det var vel ok, at hun lige svarede den.
Det er SÅ skønt, hvis vores anstrengelser endelig har båret frugt, men her kommer tvivlen. ER hun nu også stoppet, eller kan det simpelthen hænge sammen med, at hun er i løbetid?
Jeg ved ikke, hvorfor løbetiden skulle gøre en forskel, men det er den eneste ændring, jeg kan få øje på, den seneste tid. Jeg håber selvfølgelig, hun bare er blevet dygtig, men frygter, at hun ryger tilbage i sin gamle vane. Hvad tror I kloge mennesker?
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 213
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Pludselig stoppet med at gø??? (Langt)