{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Pludselig stoppet med at gø??? (Langt) {{forumTopicSubject}}

Det seneste års tid har vi "kæmpet" med Disen, som efter et par dårlige oplevelser, var begyndt at gø af alle hunde, vi mødte og af og til også af ingenting. Vi syntes virkelig, vi gjorde os umage, fulgte en masse råd og var ret konsekvente, men intet hjalp og så lige pludselig i løbet af to uger, er det som om, hun er stoppet. I dag kom hun med ét bjæf på hele vores lange tur og det var overfor en hund, hvis ejere var gået forbi, mens den havde lagt sig helt fladt i rabatten. Lige da vi var ud for den, fløj den op og sprang hen mod Disen, så det var vel ok, at hun lige svarede den.

Det er SÅ skønt, hvis vores anstrengelser endelig har båret frugt, men her kommer tvivlen. ER hun nu også stoppet, eller kan det simpelthen hænge sammen med, at hun er i løbetid?

Jeg ved ikke, hvorfor løbetiden skulle gøre en forskel, men det er den eneste ændring, jeg kan få øje på, den seneste tid. Jeg håber selvfølgelig, hun bare er blevet dygtig, men frygter, at hun ryger tilbage i sin gamle vane. Hvad tror I kloge mennesker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pludselig stoppet med at gø??? (Langt)
  • #1   9. aug 2010 Kan det nu også passe, at der ikke er et eneste klogt menneske på linjen? Synes, her plejer at være så mange smiley

• #2   9. aug 2010 Det er svært at svare på. Men min tæve blev så ked af det når hun var i løb, at jeg godt kunne tror hun kunne holde op med at gø, hvis hun havde den vane. Men hvis det var årsagen, ville du kunne mærke det dårlige humør alle vejne. Både ved maden, leg indedøre osv.

• #3   9. aug 2010 Hmm, ja det kan jeg ikke mærke på hende. Hun bliver noget mere puttesyg og denne gang har hun i starten fulgt os hvor vi stod og gik, men humøret lader ikke til at fejle noget. Hun vil rigtig gerne lege,spiser og tæver katten som hun plejer og vil også gerne på tur (når det ikke lige regner)

Kommentér på:
Pludselig stoppet med at gø??? (Langt)

Annonce