1.497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

snøft -mistede min dejlige hund i dag snøft -mistede min dejlige hund i dag

Hejsa Alle..

Hvordan er I kommet videre efter i har midstet Jeres elskede hund..

Ziggi begyndte i går aftes at kaste op, og kastede op et par gange i løbet af natten.. og fortsatte her til morgen. Vi kontaktede dyrlægen og fik en tid sidst på eftermidaggen, men hun blev i løbet af dagen helt dehydræret og rystede.. Så ved en 15 tiden fik min kæreste hende indlagt på akut hospitalet.. Og dyrlægen kunne ikke gøre noget, da hun begyndte at bløde ud af endetarmen og han mener hun havde fået blodforgiftning.. Hun havde muligvis spist en dræbersnegl. Han gav en et drop med smertestillende og noget kvalme nedsættende + antibiotika.. Men det hjalp hende ikke.. Og efter et par timer valgte vi at sige stop.. Hun skal simpelhen ikke lide sådan.. Og det ville kræve nogle operationer at få hende på benene igen- hvis det overhovedet kunne lykkes:(
Vi har det bare så dårligt.. Og man er jo altid i tvivl om det er det rigtige vi har valgt.. Men de øjne hun har sendt os siden hun blev rigtig skidt, vidste bare hvor ondt hun havde og at hun ikke kunne mere.. Min stakkels lille pige.. Savner hende allerede sindsygt meget.. Det var alt for tidligt<3

Rip Ziggi <3<3<3<3<3

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snøft -mistede min dejlige hund i dag
  • #1   9. aug 2010 årh hvor trist smiley eneste der hjælper hos mig er at få en ny!!

• #2   9. aug 2010 Pyha, en omgang smiley RIP Ziggi, sender mine tanker til jer.

(Har ikke selv prøvet at miste og håber at have hundene nogen år endnu)

• #4   9. aug 2010 puha. stakels jer allesammen. Godt hun fik fred.
    jeg mistede min labrador gennem 10 år for 1½ år siden.
    jeg tuede konstant efter jeg mistede ham.
    heldigvis havde jeg Malou. så jeg ikke mistede det at have hund fuldstændig. det var hårdt. og jeg savner ham stadig!
    men man kommer videre.
    jeg valgte at få en hund mere, samme race efter ca 1 år. før følte jeg mig ikke klar til det.
    men en gang 2 hunde, altid 2 hunde.

jeg har billeder hængende af rollo rundt omkring, og har ikke smidt hans ting ud. dem finder jeg sommetider frem, og tænker på ham. samt kigger alle hans billeder.

det er aldrig sjovt. det er det værste jeg har oplevet.

• #5   9. aug 2010 Rip ziggi smiley det gør mig ondt ..

• #6   9. aug 2010 åhh stakkels jer det var da skrækkeligt det gik så stærkt puha det ikke rart :o( jeg mistede selv min dreng for snart 4 uger siden og kan ikke komme op af det sorte hul, føler ikke livet er noget værd mere,men det skal jo gå på en eller anden måde, jeg har da mine andre hunde men de jo ikke micki :O(

• #7   9. aug 2010 det samme skete med mig da vi mistede vores pige hun var bare væk en morgen,jeg kan aldrig komme mig rigtigt over det

• #8   9. aug 2010 Sikke et chok,,,føler rigtig meget med jer

• #9   9. aug 2010 rip lille ziggi
    hmmmm ja hvordan kommer man vidre ,,,jeg kan ikke engang lave en profil til peps det er år siden hun døde af kræft ...Men det jeg har fået nila hunden gør jeg ikke sådan konstant savner hende hver gang jeg ser en hund smiley

• #10   9. aug 2010 En dag ad gangen og giv jer selv lov til at være kede af det og sørge. Det bliver lettere efterhånden.

Mange varme tanker til jer.

• #11   9. aug 2010 Puha altså hvor jeg føler med jer.
    Det er rigtig hårdt. Min Fumbo blev kørt ned i maj og kan stadig tude over ham selvom jeg har to andre dejlige drenge. Det bliver bedre med tiden men de vil aldrig blive glemt

• #12   9. aug 2010 Sender mange varme tanker!

• #13   9. aug 2010 RIP smiley
    Sørgeligt at læse sådan noget, Håber i får det bedre!

• #14   10. aug 2010 Hvor er det synd for jer allesammen...man kommer sig nok aldrig over det..har selv lige mistet èn og det er skisme hårdt og især børn forstår det bare ikk..man kan se/mærke det dag for dag der går..især hvis det er noget specielt vi gør eller hundene gør imellem sig..hvor man mangler den ene som nu har forladt os..min som jeg lige har mistet var lige begyndt at gå med en lillebitte vandkande i plastic i munden..hun så så sød ud med den..nåede at tag billeder af det..men alligevel..det er sku hårdt..at miste..mange tanker til dig/jer herfra os..

Kommentér på:
snøft -mistede min dejlige hund i dag

Annonce