Os med himmelhunde

Os med himmelhunde

Medlemmer: 43
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

snøft... :( snøft... :(

Ja, så kom dagen.... det er nu 1 år siden jeg mistede min store dejlig dreng chang.... pyhhh hvor jeg savner ham... hver dag tænker jeg på ham, og får tit en klump i halsen.... og idag har den stået lidt på noget tuden og kiggen billeder...

ja havde lige brug for og komme af med det.... håber andre måske kan følge mig i mit mit savn....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snøft... :(
  • #1   3. feb 2010 takker for jeres søde ord og tanker.... det er dejligt....

• #2   8. feb 2010 Hvor er han smuk, jeg er sikker på han lejer med min Molly i hunde himlen.
    Det gør bare så undt at miste vores elskede hunde....

• #3   9. feb 2010 Det er jeg bestemt også sikker på... smiley

ja meget... man finder hurtigt ud af alle de der små ting i hverdagen man ikke lagde mærke til før....

• #4   9. feb 2010 Ja i 6 år har Molly krasset på mit ben når jeg smurte mad pakker og jeg synes det var så træls for tit gjord det sku undt, men nu savner jeg det vær dag.... Molly kunne heller ikke lige støvsuger den fik også skæld ud, nu kan jeg støvsuge stille og roligt det er underligt.

Knus fra Lotte

• #5   9. feb 2010 ja, sådan havde detoz med chang... han gik mig altid lige i røven.. jeg kunne knapt gå på toilet, så kunne jeg høre hans snude ved døren.... lidt belastende til tider, men nu savner jeg det meget... så kan godt følge dig i det med at hun krasset på dit ben.... smiley

kram

Kommentér på:
snøft... :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce