{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Overfaldet af muskelhund -IGEN {{forumTopicSubject}}

Nu er det efterhånden sket nogle gange og jeg er bare så RASENDE jeg ryster. Sagen er den at jeg var ude at gå med min lille tæve, der i øvrigt lige er blevet steriliseret. Hun var selvfølgelig i snor og der plejer aldrig at være noget med hende og andre hunde. På vej på turen kommer jeg forbi en boldbane hvor et par unge fyre er ude og spille bold med deres amstaff eller noget lignende. Jeg råber og spørger om de kan tage snor på den men de siger "den gør ingenting bare kom".... Jeg står stille og insisterer på han tager snor på da min hund lige er blevet steriliseret. Inden han får fisket snoren frem render hunden selvfølgelig. Med fuld fart og rejste børster og går lige til angreb på min som jeg prøver at skærme for. Der når ikke at ske noget seriøst inden han får fat i den. Så siger jeg til ham at hvis han ikke kan styre sin hund må han have den i snor -nåh ja men min blev jo også arrig var hans undskyldning. Det er sgu da klart når hun bliver overfaldet af en hund og jeg holder hende nede er mit svar -og skal den slags hund i øvrigt ikke have mundkurv på!! Jeg var tosset! Det kunne den jo ikke når de spillede bold!

FUCKFJÆS -de er lige præcis sådan nogle idioter der giver de hunde et dårligt ry. Er træt af jeg ikke kan gå tur uden at frygte for at blive overfaldet. Har ofte set den løs. kan man ringe og melde dem til politiet når man ikke aner hvem de er eller hvor de bor. Eller hvordan forholder jeg mig. Jeg så dem igen på vejen hjem hvor hunden igen ikke havde snor på og råbte alt hvad jeg kunne FÅ SÅ EN SNOR PÅ DEN KØTER MAKKER!!

UHA hvor er jeg altså bare gal. Håber ikke der er sket noget med min hunds sår!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfaldet af muskelhund -IGEN
  • #1   10. aug 2010 Louise

Kontakt politiet og fortæl hvad du har skrevet her.
    Håber din hund er okay.

• #4   10. aug 2010 LoveU4ever : Vi er faktisk mange med muskelhund, der overholder loven..
    Der skal kun EN til at give en hel gruppe et dårligt omdømme.. Smadder frustrerende er det..

TS : Synes klart du skal gå til politiet.. Hvis du evt ved hvor de plejer at opholde sig med hunden og evt også ca tidspunkt, så har politiet noget at gå ud fra, og de kan måske være heldige at tage dem på fersk gerning..
    En sådan hund skal jo altid være i kort line og iført mundkurv på offentligt tilgængelige områder..

Du er helt sikker på det var en amstaff ?.. Staffordshire bullterrier er jo i samme klasse udseendemæssigt, men ikke ulovlig

• #5   10. aug 2010 Hvor er det træls for dem der har sådan nogle oplevelser med de hunde. Det sætter os andre i dårligt lys og det er deres skyld at loven måske bliver strammet op på.

Jeg håber din pige er okay ?!

• #6   10. aug 2010 Det er helt galt med den lov, burde ikke være hundende der blev forbudt, men det burde forbydes nogle mennesker at holde hund. Ved godt det ville være svært i praksis.
    Jeg ville ringe til politiet, normalt er jeg lidt ligeglad med om folk har mundkurv på hvis bare de har styr på hundne, men når de ikke har styr på den sys jeg helt klart du skal gøre noget.
    Håber din vuf er okay?

• #7   10. aug 2010 *SBHT * og jer andre.

Kæft hvor jeg godt forstår jer!!

• #8   10. aug 2010 Åh den lov. Den er fuldstændig hul i hoved. Det er drønsurt at den kun går udover seriøse hundeejer-/ opdrættere. Allde dem der i forvejen har været skyld i at den nye hundelov blev vedtaget, er jo ligeglade med den alligevel.
    Louise :
    Du kan jo godt prøve at anmelde overfaldet, men politiet vil sikkert ikke gøre noget ved det alligevel- desværre.

• #9   10. aug 2010 Regeringen må da have vidst at den lov ville ramme de ansvarlige. De havde vel ikk regnet med at de forkerte typer ville indordne sig efter det. Så er de da i hvert fald dummere end alle os andre.
    Som mange andre, mener jeg oss at man burde vurdere købere bedre end man gør. Men det hjælper jo bare ikk når det oss er de forkerte mennesker der fremavler hvalpene.

• #10   10. aug 2010 ring til politiet, sig du hørte ham råbe noget ala ANGRIB !!!!

så er hunden brugt som våben, og de er NØD til at køre ud og kigge på sagen.

lidt bisset, men sådan er verden nogen gange.

• #11   10. aug 2010 Nu er jeg ikke hundeprofessor men den lignede en amstaff. Har jo ingen mulighed for at bedømme om det er det ene eller andet hvis de ligner hinanden...

Aggressiviteten fejlede ihvertfald ingenting!

Hun er umiddelbart okay. Hun sover ihvertfald lige nu så tror ikke der nåede at ske noget alvorligt... Havde de haft en snor på havde jeg været tilfreds... Så havde jeg da ikke tænkt over den ikke havde mundkurv på. Men hvis han vil ha den løs på han sgu tage en mundkurv på den så længe

• #12   10. aug 2010 Ringe og lyve ville jeg nok ikke lige... Men ja, politiet vil nok se blod før de gider tage sig af det

• #13   10. aug 2010 En amstaff er højere end staff'en.
    Den er knapt 50 cm til skulderen nogle gange meget højere, hvorimod en staff er omkring 10 cm mindre.

• #14   10. aug 2010 Håber din hund er okay.

Det er bare ikke iorden, at folk med hunde de ikke kan kalde til sig, løber uden snor, så køb en sporline, eller flex-line, så har den mere frihed..!
    Uanset race, str. osv. skal hunden sgu være i snor, hvis den ikke lystre!

• #15   10. aug 2010 Jeg vil give Belinda helt ret. Uanset race, så skal hunden være i snor hvis den person den er i følgeskab med ikke har kontrol over den og det kan man jo ikke sige at de har haft.

• #16   10. aug 2010 Louise - det var en grim oplevelse for din nyopererede tæve - du skriver de unge mennesker opholdt sig på en boldbane ? der må mig bekendt ikke befinde sig hunde, så hvis du ved hvem, der ejer eller administrerer boldbanen, så kontakt dem og klag over de unge mennesker med en løs hund på boldbanen - foreslår dette såfremt politiet ikke reagerer ...........

Kommentér på:
Overfaldet af muskelhund -IGEN

Annonce