3.866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Billig hvalp til salg! Billig hvalp til salg!

Damn! Jack står billigt til salg lige nu.

Jeg skulle ind til skive, og imens ligger kæresten ovenpå og sover.

Jack og Joey har været alene hjemme før, uden problemer.

Men denne gang, kedede Jack sig åbenbart.

Han synes at hele sofa bordet skulle ryddes.

De har guffet en pose flutes.
Væltet tallerkner på gulvet.
Væltet 2 fjernbetjeninger på gulvet.

Og så har Jack ødelagt kærestens nye Mp3 afspiller, 14 dage gammel.. 800 kr.

Wtf!

Nogen der vil køwe ham?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig hvalp til salg!
  • #1   10. aug 2010 Tihi, så kan du købe vores, tror gerne min kæreste vil sælge hende. Hun tissede på hans fødder mens han sov smiley

• #2   10. aug 2010 Er klar på en bytte handel. Vores schæfer fik lige kværnet en fisk der lå på bordet så vi har fiskeskæl og snask i hele huset og det stinker! Føj for helvede.

• #3   10. aug 2010 Jeg vil gerne bytte. Der er tæver i løbetid, så Louie sidder hele natten og dagen og piver ca 5cm fra mit ansigt, hvis han da ikke slikker mig i hovedet, på hænder, benene eller fødderne!!

• #5   10. aug 2010 LOOOOL... Ih hvor har vi altså allesammen nogle opdragne hunde smiley

• #7   10. aug 2010 Louise - Ja, Jack tissede i mine sko igår.

• #8   10. aug 2010 Åh, det er så skønt at have hvalp. Hold da op, hvor jeg bare savner det!!! smiley

• #9   10. aug 2010 haha, jeg kan også være med, Milo har indenfor 3 måneder præsteret at æde 3 fjernbetjeninger af 150kr/stk, 4t vtunerkort a 200kr/stk, mandens spritnye telefon til onkring 3500kr, og så her i sidste uge besluttede han sig for at strinte i den stikkontakt i stuen der er ved at blive lavet, så han havde når sat ild til hele huset da den selvfølgeligt på grund af kortslutningen begyndte at brænde!!! DAMN jeg er glad for at jeg havde fri den dag! han fik sig vist et ordentligt rap over sin tissefætter, for han har ikke haft nogen uheld siden, og han ser noget mistroisk på kontakten når han går forbi, stakkels lille bullermand

• #10   10. aug 2010 Betina: jo det min hund kashmir. schæferen er mine forældres.

• #11   10. aug 2010 Jeg elsker bare de tråde hvor man hører hvad andres hunde gør af uartige ting... det kan simpelthen bare få humøret helt i top.... Ikke at min hund på nogen måde opføre sig eksemplarisk, men bare rart at vide man ikke er den eneste med et problembarn i ny og næ....

• #12   10. aug 2010 Hahahah er flad af grin nu ! smiley *GGGG*

Sikke nogle opdragne hunde I har smiley

• #13   10. aug 2010 Tazzie, åha stakkels hund, haha smiley
    Måtte grine lidt da jeg i nat blev vækket af "Skat Molly har lige tisset på mine fødder".. hvorefter Molly glad og tilfreds kravler under min dyne og sover videre.. Har sagt det må være fordi han har sure tær smiley
    Hihi..
    Men ellers laver hun heldigvis ikke så meget ballade (endnu..)

• #14   10. aug 2010 Louise: haha. Glemmer aldrig dengang kashmir var hvalp og lige havde lært at lette ben jeg havde en kæmpe diskussion med min søster og så ser jeg sku kashmir står og pisser op af hende mens hun råber af mig og jeg begynder bare at skrald grine og min søster bliver endnu mere sur for hun kan ikke forstå hvad der er så sjovt indtil hun kigger ned så kunne hun heller ikke lade være med at grine. haha.

• #15   10. aug 2010 du kan bytte med willum, han æder alt han kan komme i nærheden af hvad der er mad, eller også hjælper han med at stramme snørrebånd i ens sko, det er han rigitg god til....

• #16   10. aug 2010 Tanja - Vi kan godt bytte. Men så får du en hvalp der gør nøjagtig det samme smiley

• #17   10. aug 2010 Er helt glad for at have købt min hund "brugt"... Så slap jeg for den slags... Fik hende dog som teenager og det var også en udfordring i sig selv haha...

• #18   10. aug 2010 Ja. jeg vil godt overtage ham. Jeg ligger nemlig de ting hunden ikke skal have snuden i væk, når de er alene som hvalpe.

• #19   10. aug 2010 Jeg har lige mistet 2 par sko idag .... fordi kæresten kun havde flyttet sine egne, hundene tager jo alligevel ikke mine ..... øhhhh nårh ?
    Og jeg ved ikke engang hvem af det, det er. :s

• #20   10. aug 2010 ååh gud sikke nogle engler jeg har så... de ødelægger intet.. kun Chigo dengang han var hvalp... der lavede han til gengæld narrestreger der slår alt.. rev alle puder i stykker så der var fjer i hele huset, sked fra altanen og hele vejen til hoveddøren, åd alle sko som ikke var gemt i skabet, åd fjernbetjeningen, tapetet, vasketøj og tilmed vasketøjskurven.. puhaa,,, han er bare en ENGEL nu smiley

• #21   10. aug 2010 hahah, jeg glemte den vigtigste forresten! han bed vores støvsuger i stykker.. og når man har en hund med så meget pels og det er sidst på måneden, så er det et rent helvede at finde ud af at hunden har ødelagt den !!

• #23   10. aug 2010 hvad med en hanhund der hoppe op i min fars seng og letter ben op af dynen imens han kigger mig direkte ind i hovedet og under sig over at jeg står der i den anden ende af rummet og råber nej og hop ned fra den seng, du gør det ikke.... jo, da han var færdig hoppede han ned og løbe ned af trappen... han skulle lige indynde sig hos min far..... før den næste skideballe kom

• #24   10. aug 2010 Opdrager i ikke jeres hunde..? smiley Det nogen skriver at hunden har ødelagt på få timer har vores ikke ødelagt på 4 år.. smiley

• #25   10. aug 2010 willlum ødelægger meget sjældent noget, men han kan ikke lade mad være.... snørrebåndene er kun en sjælden gang imellem

• #26   10. aug 2010 du kan også få tessi, hun laver aldrig noget galt...... andet end at pisse på nye tæpper, eller hvis hun lige mener du har været dybt uretfærdig, så kommer der også en lille tår, også slæber hun sko med op i seng eller sofa, men hun ødelægger dem aldrig

• #27   5. sep 2010 Tja, malede i dag og ind kom Luffe og ud igen lidt efter med maling under poterne, og satte spor i lejligheden

• #28   5. sep 2010 Det var sku ikke særlig smart.. smiley Men måske det ser godt ud?

Kommentér på:
Billig hvalp til salg!

Annonce