{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er så glad for at komme hjem til..
  • #1   13. aug 2010 Chilli er jo ikke en kromi for ingenting, så når hun siger goddag, så hopper hun helt op i hovedhøjde!! Folk med kromier kender godt denne adfærd, men hun gør det så også kun ved folk hun kender rigtig godt smiley Det var også sjovt da jeg var til hvalpetræf hos opdrætteren og så hvordan alle hendes søskende gjorde det samme ved deres familier, hvis de blev lidt utålmodige, så begyndte de at springe op i hovedhøjde smiley der er bare ikke noget bedre end når ens hund(e) bliver så glade for at se en, selv hvis man kun lige har været ude i redskabsskuret efter en rive, så får man en velkomst som om man har været væk i flere dage smiley

    Mikala: kender godt den der med indkøbsposen, den tiltrækker god opmærksomhed, især hvis den lugter godt smiley


  • #2   13. aug 2010 hehehe.. ja, lige præcis. Jeg plejer lige at gå ud og ryge em smøg, kommer så ind igen også får jeg samme velkomst som hvis jeg har gået været i skole i 7 timer smiley

  • #3   13. aug 2010 Hvor dejligt, når jeg kommer hjem fra skole tager Thomsen sig tid til at sige hej. Han skal lige strække sig, først det ene ben også det andet. Også hele kroppen, så er han klar til at sige hej.

  • #4   13. aug 2010 Har osse bare haft en rigtig lorte dag idag,mødte kl 05 og skulle tidlig hjem,men min kollega havde klemt sin lillefingre igår så hun var der 1 time så skred hun så jeg måtte blive 2,5 time mere...men så er det jo dejligt at komme hjem og nærmest blive overfaldet at 2 meget meget glade hunde.Manden var kommet hjem for flere timer siden så jeg gik bare i haven med dem så de kunne lege...Godt det er weekend smiley

Kommentér på:
er så glad for at komme hjem til..

Annonce