{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  føj.. siger jeg bare..
  • #1   16. aug 2010 Så har man godt nok ikke meget tilovers for sin hund.
    - Jeg forarges!

• #2   16. aug 2010 total sindsygt... de skulle satme selv sættes af på en øde ø

• #3   16. aug 2010 Ja, det er forfærdeligt, at folk kan finde på det :o(

I går, var der én, der havde stillet en kasse med 3 bitte små kattekillinger, bag min nabo´s brændeskur.
    Der var også stillet en skål med tørfoder....men det var de alt for små til, at kunne spise. De havde kun lige fået øjne.

Sidste sommer, blev der "hældt" et kuld små kaninunger af, på min gårdsplads.
    Jeg bliver så gal...så gal, over sådan noget.

• #4   16. aug 2010 At man kan være så kynisk og koldhjertet, det er mig godt nok ubegribeligt, det mindste man kan gøre er satme at gi dem en værdig død.... Åhhhhh mangler ord det må jeg sige....!

• #5   16. aug 2010 Hvordan kan de gøre det smiley ..
    Jeg kunne slet ikke gøre det imod min hund da (eller et andet levende dyr)

FØJ!

• #6   16. aug 2010 Det er sørgeligt!

• #7   16. aug 2010 smiley suk

• #8   16. aug 2010 tja.. men det findes og har gjort det i MANGE ÅR i DK.. og da de koster penge at aflevere hunde på internater og også aflivning koster så er det nemmere at handle sådan.. mange ser jo altså bare en hund som en ting man smider væk.. desværre. Men sådan er mentaliten altså blevet.

Måske fordi det er for nemt at finde hunde i div aviser?

• #9   16. aug 2010 Ja, det er forfærdeligt.. Kan blive så sur over sådan noget..

For lidt over en mdr siden, blev der efterladt en meget lille hvalp hos os, den var blevet sat af midt om natten, den var max. 8 uger.

Den var desværre blevet efterladt pga. det var en "listehund". smiley

Hvor blev jeg sur over det. Det lille pus.

Forstår ikke at nogle kan få sig selv til at gøre sådan noget.

• #10   16. aug 2010 Fy for den lede smiley om jeg begriber at man kan få sig til det ..
    I starten havde jeg svært nok ved at efterlade min alene hjemme uden at have lyst til at gå ind igen eller tage hende med mig.
    Det kunne jeg bare aldrig gøre om så jeg blev tvunget

At man kan efterlade sin vaps på den måde.. Det er absurd!

• #11   16. aug 2010 Føj da!!

Det at man i dag Skal ha hvalpe mærket inden de bliver solgt som 8 uger, kan man så håbe hjælper lidt på sådan ting, så tænker folk sig nok om inden de beslutter hvad de vil stille op med hunden hvis de ikke vil ha den mere, med mindre det er en der gør det med et hvalpekuld inden nogen ved noget om de eksistere, dem kan man nok ikke nå med den lov :o(

Kan slet ikke forstå sådan handlinger, man kan da altid give dem væk hvis man ikke vil ofre en aflivning.

Kommentér på:
føj.. siger jeg bare..

Annonce