{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

føj siger jeg bare!!!! {{forumTopicSubject}}

gik med den lille her til morgen..ud af min øjenkrog fyldt med søvn, ser jeg en kattelort..nåede intet før jeg så cayla havde taget den i et snuptag og var igang med at lege "gæt en ret"...jeg prøvede et åbne munden på hende samtidig med at var meget utilfreds med hendes opførsel..hvilket resulterede i at, de finge jeg havde haft i kæften på hende var omhyldet i KATTE- EKSKREMENTER!!! og der stod jeg så..cayla slikkede sig om munden og så meget veltilfreds ud med dagens fund!!
mit spørgsmål går ud på hvorfor hun er tiltrukket af katte fims...og hvordan undgår jeg at at hun æder det? jeg havde hende i snor men nåede ikke at reagere..hun ved godt hun ikke må spise de ting hun finder..men gør det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  føj siger jeg bare!!!!
  • #1   26. aug 2006 føj, ja jeg havde ladet hunden æde det. Aldrig om jeg ville røre det. ;O))

Hunde gør det fordi de er hunde og ulækre og selv om de godt ved de ikke må så er det en for stor fristelse til at lade være....

Mine tre har lært at de ikke må gennem opdragelse...

• #2   26. aug 2006 mette jeg træner så meget med hende.. og har øvelser hvor hun finder noget som hun ikke må spise og så gør hun det heller ikke .. har i ikke nogle råd til hvordan jeg ellers kan træne det ud af hende??

• #3   26. aug 2006 Euw - hunde kan være SÅ gevaldigt klamme... hehe.
    Mens min mor stadig havde katte, og skulle passe Zico, havde han i løbet af natten skaffet sig adgang til køkkenet og havde nydt den helt store "kattebakke-buffet" - han var tilmed så mæt, at han ikke var interesseret i sin egen mad...
    Vore gamle schæfertæve, åd sin egen afføring, så det blev vi nødt til at grave ned i haven - men ak... hun fandt det en dag, og havde gravet det hele op - og havde både mæsket og rullet sig i det...

Har hørt en teori om, at de æder lort fordi de mangler nogle mineraler i kosten... men ved ikke med sikkerhed om det holder.

Zico er "periode-lortegnasker" - vi kan gå forbi mange efterladenskaber i løbet af flere måneder, uden der sker noget - men pludseligt siger det bare HAPS.

• #4   26. aug 2006 hvad med nogle træning øvelser?? i at lade ting ligge uden de æder dem...har prøvet at kaste en godbid på græsset, uden hun ser det og når vi så går forbi og hun kan lugte den, siger jeg føj...

• #5   26. aug 2006 Jeg har det akurat samme problem med Chiwa og Boss...

De gør det gerne med 2måneds mellemrum og KUN når det er kæresten der går med dem?

Er det fordi han går med dem løse og jeg i snor, eller fordi de ser mig som føreren og ikke ham?

• #6   26. aug 2006 Kira- det ville jeg ikke gøre, det med godbid. Det er misvisende...

Hun er fra 2006 og kun en bitte hund, med et nej vil hun lære det med tiden.... Det væreste for min ene tæve var at gå forbi en hestepærer og hun prøver stadig at tage røven på mig ved at først angribe pæreren når hun er lige ved den.... Vær konsekvensk og lær hende nej tydeligt, så er jeg sikker på det kommer med tiden... Det gjorde det ved mine tre og de er hverken bedre eller dårligere end andre hunde.

• #7   26. aug 2006 Kira - Direkte træningsøvelser udover det du gør, tror jeg ikke du kan finde... Det er som nævnt noget meget naturligt, som mange hunde gør... Men Lydighedstræning er jo altid guld værd.

Men jeg tror det er vigtigt at du undgår situationer hvor hun har muligheden, for at det ikke skal gå hen og blive en direkte vane for hende...!

• #8   26. aug 2006 mange tak for alle jeres svar.. jeg vil prøve...tak

• #9   26. aug 2006 det er en gammel skørne at de mangler noget i kosten.. Hvalpe æder tit deres eget lort for at skjule de har været der... Og mht. kattelort og hestepærer er fordi de er og bliver nogle svin.

• #10   26. aug 2006 lisbeth- har det ikke noget med alderen at gøre osse??? òg fortalte du ham ikke nej når han gjorde det????
    alle mine har gjort det og de har fået et nej og så slut med det føj.

• #11   26. aug 2006 tak for interessen ang. mit indlæg..takker

• #12   26. aug 2006 Tillykke med at du har hund *G*
    Victor har en forkærlighed for frossen kattelort og hestepærer.. denne forkærlighed er vi heller ikke så vild med han har så det arbejder vi også en del på *G*
    ... Min "yndlings" historie går på at Victor og hans menneskefar har været ude at gå, og ind løber min lille glade hundedreng (han var nok 4 mdr dengang) .. lige hen til mig for at sige Hej og slikke mig i ansigtet.. Lugten og tanken om kattelort på mit ansigt var ubeskrivelig!!! *G*

Kommentér på:
føj siger jeg bare!!!!

Annonce