{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra Svensk til Dansk stamtavle.
  • #1   16. aug 2010 Det er ikke et stort arbejde. Bare kontakt dkk, så skal de nok hjælpe jer.

Må man høre hvilken kennel i har fundet hvalp hos smiley ?

• #2   16. aug 2010 Det tager bare rigtig lang tid om at de får det gjort.. Mine forældre har hentet en tæve fra sverige, og vi har haft hende i et pr mdr nu og det er stadig ikk gjort,.. Men ja, det kan sagtens lade sig gøre. smiley

• #3   16. aug 2010 Helene normalt tager det kun omkring 3 uger men nu har der jo været sommerferie og det giver jo nogen forsinkelser.

• #4   16. aug 2010 Et par mdr, det lyder vildt. Da jeg for et par år siden købte hund i Italien, blev hun registreret hos DKK fra den ene dag til den ander. Jeg sendte den italienske stamtavle ind tirsdag, og havde den tilbage med DKK nr. torsdag.
    Helene, jeg ville da lige kontakte DKK og høre hvorfor, der ikke er sket noget ved sagen.

• #5   16. aug 2010 Louise: Hvis hun vil udstille eller avle med sin hund, så ja, så skal den have et dkk registrerings nr.

• #6   16. aug 2010 Tak for info..

www.kennelbackgammon.se Det er kennelen.. smiley

Det er den lille pige der holder tre hvalpe, det er tæven i midten vi muligvis skal købe. smiley

• #7   16. aug 2010 Det er forholdsvist nemt at importerer en hund fra Sverige. Den skal bare have et pas. Du behøver så vidt jeg ved ikke at skrive en ansøgning om importhund, når den er fra Sverige, da de har bedre rabies status end vi har.

Men ja det tager lang tid i øjeblikket, omkring 2 mdr skal man regne med...

• #8   16. aug 2010 min mor har også haft ringet ind, og de kunne ikke komme med en ordenlig forklaring, er pt i usa, så ved ikk om hun er blevet omreg. Men håbr og regner da med det, vi kan ikk så meget med hende, da de ikk har hendes tavle endnu. Hun har været til udstilling i weekenden og blev, "bedste hvalp i sin klasse" så det er gode tegn, så tror næsten at den er kommet om på danske papir nu smiley

Men Held og lykke med det hele smiley

Kommentér på:
Fra Svensk til Dansk stamtavle.

Annonce