2 1/2 års tæve tisser i min seng ): 2 1/2 års tæve tisser i min seng ):
Hjæææælp, jeg syntes ikke jeg bestille andet end at vaske dyne disse dage!!
Min lille tæve er begyndt at tisse i min seng ca. 1-2 gange om ugen.
Hun har gjort det et par gange for 1 års tid siden, men det holdt hurtigt op... Nu har det stået på den sidste månedes tid.
Hun er ellers 100% renlig, og dygtig til at holde sig, så det kan ikke være fordi hun er trængende!!
Jeg kan have hende mistænkt for at komme i løbetid om ik så længe, kan det hænge sammen med den?
Jeg bruger Rodalon til afvaskning, men syntes nu ikke det har den store virkning
Så jeg er åben for alle bud/erfaringer evt. Løsningsmodeller (:
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Når hun er alene hjemme, når du lige går på toilettet, om aftenen, eller?
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 24
Hun er aldrig i min seng, og ved udemærkede godt den ikke må bruges af hunde.
Dog har jeg vågnet om morgenen/natten og haft en lille sengeveninde ved min side.
Jeg har selvfølgelig sat hende på gulvet, og fået de "onde" øjne tilgengæld (:
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Men tænker også som Fætter Karin, om du ikke bare kan lukke døren indtil soveværelset?
sep 2004
Hun har sine senge i soveværelset, så hun mangler ikke gode liggepladser, men det virker lidt som om hun vil indtage den anden halvdel af min seng også (:
Mht. Til at lukke hende ude af soveværelset, tror jeg ikke vil være godt for hende, hun er en lille dame som elsker selvskab, og de er flere timer alene om dagen, så det ville næsten være synd at fratage hende den hygge (hun skal bare blive på gulvet i egen seng)
Men hun må være lidt frustreret over noget...Hvis det er homonelt, så vil jeg da lige undersøge de pille hos dyrlægen... Kunne være rart at få sin dyne igen (;
sep 2004
sep 2004
Men kunne godt forestille mig det hang sådan sammen, da hun ellers er så fin og renlig normalt.
Hun virker også en smule mere sensitiv for tiden, og mere OBS på hvor jeg er, og knap så selvskabelig med andre hunde (foruden vores anden hund) som hun i den grad vasker en del mere end hun plejer, den ligner snart en druknede mus (;
sep 2004
Tak for jeres svar, dejligt at have jeres hjælp når man er i tvivl ((:
Jeg vil lige følge op på vores lille problem - Min lille tissetrold er kommet i løbetid, så det må være det som lå til grund for hendes tisseri!!
Så nu er jeg blevet lidt klogere, og ved at det hænger sammen med hendes kommende løbetid næste gang.
Mvh Milse og Nelsefisen (;
2 1/2 års tæve tisser i min seng ):