3.482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

2 1/2 års tæve tisser i min seng ): 2 1/2 års tæve tisser i min seng ):

Hjæææælp, jeg syntes ikke jeg bestille andet end at vaske dyne disse dage!!
Min lille tæve er begyndt at tisse i min seng ca. 1-2 gange om ugen.
Hun har gjort det et par gange for 1 års tid siden, men det holdt hurtigt op... Nu har det stået på den sidste månedes tid.
Hun er ellers 100% renlig, og dygtig til at holde sig, så det kan ikke være fordi hun er trængende!!
Jeg kan have hende mistænkt for at komme i løbetid om ik så længe, kan det hænge sammen med den?

Jeg bruger Rodalon til afvaskning, men syntes nu ikke det har den store virkning smiley
Så jeg er åben for alle bud/erfaringer evt. Løsningsmodeller (:

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 1/2 års tæve tisser i min seng ):
  • #1   17. aug 2010 Hvornår gør hun det?
    Når hun er alene hjemme, når du lige går på toilettet, om aftenen, eller?

• #2   17. aug 2010 Om natten/aftenen.... Men har nu også gjort det midt på dagen.
    Hun er aldrig i min seng, og ved udemærkede godt den ikke må bruges af hunde.
    Dog har jeg vågnet om morgenen/natten og haft en lille sengeveninde ved min side.
    Jeg har selvfølgelig sat hende på gulvet, og fået de "onde" øjne tilgengæld (:

• #4   17. aug 2010 Ku jo være blærebetændelse. Ring og få en til hos dr. dyr til et tjek.

• #5   17. aug 2010 Kan du ikke lukke døren til soveværelset?

• #6   17. aug 2010 Tænker også umiddelbart at det kan være blærebetændelse,.. Det kunne have været af angst,/"protest!, derfor mit første indlæg med spørgsmål..

Men tænker også som Fætter Karin, om du ikke bare kan lukke døren indtil soveværelset?

• #8   17. aug 2010 Jeg har ringet til dyrlægen, og han mente ik det var blærebetændelse, så ville hun også tisse andre steder, og oftere!
    Hun har sine senge i soveværelset, så hun mangler ikke gode liggepladser, men det virker lidt som om hun vil indtage den anden halvdel af min seng også (:
    Mht. Til at lukke hende ude af soveværelset, tror jeg ikke vil være godt for hende, hun er en lille dame som elsker selvskab, og de er flere timer alene om dagen, så det ville næsten være synd at fratage hende den hygge (hun skal bare blive på gulvet i egen seng)
    Men hun må være lidt frustreret over noget...Hvis det er homonelt, så vil jeg da lige undersøge de pille hos dyrlægen... Kunne være rart at få sin dyne igen (;

• #10   17. aug 2010 Pia K..Ja, det er jo ikke umuligt at det hænger sådan sammen..Ha ha ha ...Det kan være min har gjort det i protest over jeg har været hjemme (ferie i 3 uger) som lige igår sluttede...Spændene at se om det går over nu (((:

• #11   17. aug 2010 Hej Lis... Det har jeg også min mistænkt for at gøre, vi har lige siddet og snakket om sidst hun gjorde det, der var det noget tid før hendes sidste løbetid.... Jeg har ikke helt styr på hvor lang tid der går mellem løbetiderne??
    Men kunne godt forestille mig det hang sådan sammen, da hun ellers er så fin og renlig normalt.
    Hun virker også en smule mere sensitiv for tiden, og mere OBS på hvor jeg er, og knap så selvskabelig med andre hunde (foruden vores anden hund) som hun i den grad vasker en del mere end hun plejer, den ligner snart en druknede mus (;

• #12   23. aug 2010 Hej allesammen (:

Tak for jeres svar, dejligt at have jeres hjælp når man er i tvivl ((:
    Jeg vil lige følge op på vores lille problem - Min lille tissetrold er kommet i løbetid, så det må være det som lå til grund for hendes tisseri!!

Så nu er jeg blevet lidt klogere, og ved at det hænger sammen med hendes kommende løbetid næste gang.

Mvh Milse og Nelsefisen (;

Kommentér på:
2 1/2 års tæve tisser i min seng ):

Annonce