Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flex line
  • #1   17. aug 2010 den brede synes jeg ikke er god - viden går i den og får den til at sige en møg træls lyd - jeg bruger de tynde runde på en ansvarlige måde og det har jeg kun haft gpde erfaringer med smiley

• #2   17. aug 2010 Tja hader dem... Undskyld..... Men det er fordi jeg har mødt så mange der slet ikke kan finde ud af at bruge dem rigtigt.......

Der er jo nogle mennesker der bare lader deres flexine være lang lige meget om der kommer andre hunde, cykler eller børn......

• #3   17. aug 2010 jeg bruger os den tynde og har brugt til forhenværende store hunde

• #4   17. aug 2010 Kan godt lide den bredde da den ikke brænder (så meget) i hænderne så hvis der kommer nogen kan man tage fat i selve snoren.
    Men ja. Vinden fanger den! Så må man tage en alm snor på når der er orkan smiley

• #5   17. aug 2010 Jeg har 2 velvoksne labtæver og jeg bruger den tynde:-)

Jeg er super glad for mine flexiliner på rette tidspunkt og med rette formål.

I øjeblikket er de masser af vand i bækken, så Lotus kan IKKE gå fri på markerne som hun plejer. Og her en flexiline uundværlig:-)

Vi går også ofte steder som vi enten ikke kender eller hvor der ikke må være løse hunde (i skoven blandt andet). Så er det godt at vi har flexilinerne:-)

• #6   17. aug 2010 Jeg er rigtig glad for den brede, hvad var deres begrundelse for at du vælge den tynde...

Jeg har slidt det yderste lag ned to gange, linen er aldrig knækket, men de blev skiftet med det samme begge gange. Skal ingen chancer tage smiley

Med den brede, ja den holder altså. Men hvorfor anbefalede butikken den tynde fremfor den brede ??

• #7   17. aug 2010 jeg bruger osse den brede,den kan man nemli tage fat i hvis man ikke når at hale snoren ind, den kan man ikke med den tynde for så gør det bare nas i fingrene :o) syntes osse de brede holder i længere tid end de tynde,

• #8   17. aug 2010 Jeg elsker de brede og bruger kun dem. Har en til begge hunde, som jeg styre fint.
    De er hver deres farve, så det er nemt at se hvor hvilken snor skal hen - og de kan ses af andre mennesker på lang afstand, så de ikke går ind i dem, hvis jeg har været uopmærksom.

Men de blafre rigtig meget hvis det blæser meget.

Kommentér på:
Flex line

Annonce