{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bløder fra numsen!!
  • #1   19. aug 2010 Du skal til dyrelæge med den, det kan være parvo, men det kan kun dyrelægen svare på.. Så ring med det samme og kom så af sted smiley

• #2   19. aug 2010 Det kan være mange ting bl.a. også tarmbetændelse, men kun dyrlægen kan give det rigtige svar.

• #3   19. aug 2010
    Det gjorde min også i går aftes!
    Det var med al sansynlighed tarmbetændelse - min Zico kom til dyrlæge, fik antibiotika og fastede - blødningerne er stoppet, og han virker frisk igen her efter endnu et dyrlægetjek i eftermiddag.

Ring og fortæl din dyrlæge hvordan det står til, og se om han mener i skal komme derhen - jeg håber det forløber lige så ukompliceret hos jer, som det heldigvis gjorde her smiley

• #5   19. aug 2010 Hvis der er blod i afføringen eller der kommer blod fra anus.. så er det afsted til dyrlæge

• #6   19. aug 2010 Min Riiini debuterede tirsdag aften med vandtynd diarre, som i løbet af natten og morgenen blev til blodig vandig diarre. Var til dyrlægen i går onsdag hvor han blev sat i antibiotika kur. Dyrlægen sagde, at der var rigtig mange tilfælde med maveinfektioner blandt hunde.
    Onsdag aften var han rigtig rigtig skidt og havde rigtig ondt i maven.
    Pga. af lidt manglende forståelse fra jobbet, kunne jeg ikke være hjemme med ham i dag torsdag, hvor han stadig havde blodig diarre, så jeg fik ham indlagt over hos dyrlægen, mens jeg jobbede.
    Hentede ham så her til eftermiddag, og han var blevet rigtig frisk igen, så nu skal vi bare have helt styr på maven.
    Han får kun havresuppe med små kogt kyllingstumper i, ikke alt for store portioner ad gangen, men til gengæld flere gange om dagen. Og så selvfølgelig kogt vand i alle vandskåle.

Rigtig god bedring med din hund.

Kommentér på:
Bløder fra numsen!!

Annonce